Vraag

• Devin-designing
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 06-04 20:26
Hoi mede tweakers!

Ik heb lang gratis kunnen genieten van het Adobe Creative Cloud pakket vanuit school maar nu ik ben afgestudeerd en zelf ook nog wil blijven knutselen kwam ik een aantal pakketten tegen die wat goedkoper zijn dan via Adobe zelf. In één van deze twee had ik interesse en ik vroeg me af of iemand middels deze weg ervaring hiermee heeft.

Via marktplaats zag ik hier een pakket voor een jaar voor een leuke aanbieding Link weggehaald, Marktplaatsaanbieding voor een jaar Creative Cloud voor 75 euro

En op Etsy ook een engelse variant Link ook weggehaald

Meer kon ik eigenlijk niet vinden of ik kom al snel bij adobe zelf uit maar dat kan ik maandelijks gewoon niet missen. Als iemand toevallig hiermee al ervaring heeft ben ik benieuwd! En anders houdt het helaas op..

[Voor 14% gewijzigd door Wormaap op 11-03-2023 09:55]

Alle reacties

• Devin-designing
Als ik hem onder de verkeerde categorie heb gezet, excuses 🙂

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36

DarkSide

theres no place like ::1

Uh. iets wat normaal 700,- nu voor maar 75,-/
Waarom heb je alle apps nodig binnen cloud?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Devin-designing
Omdat ik graag zowel wil gaan video editen en daarnaast ook foto’s wil gaan editen, destijds via school bevielen de vele apps mij gewoon.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36

DarkSide

theres no place like ::1

tja.
voor fotografie heb je een PS en Lightroom genoeg.
Voor video kan je kijken naar het gratis Davinci Resolve.

De gehele adobe cloud suite is simpelweg niet bedoeld voor "thuis" gebruik.
Dan moet je wat meer doen dat wat editen om dat er uit te halen.

Er zijn ook andere RAW foto editors.

Je kunt in de basis gewoon een abbo nemen op PS en LR

Dat hoef je niet elke maand te nemen als het te duur word. Dan spaar je wat fotos om te editen op bv.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Devin-designing
Ah thanks! Ik probeer denk ik toch eerst even de optie via marktplaats, zal als dat toch niks is dat zeker ook even bekijken. Bedankt!

• Devin-designing
Had een berichtje gestuurd en eerst leveren was geen probleem dus als ik het maar niks vindt hoef ik het ook niet af te nemen, dan pak ik de losse opties. Had die nog niet gevonden

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Als ik zo de tekst op MP lees:

"Normaal kost dit pakket €699 NU €74,99 OP=OP"

Dan denk ik toch al gauw "'If it sounds too good to be true, it probably is'" :?

Mooie Plaatjes   

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19
Ik gok op één van deze twee opties:
  1. Ze verkopen illegale studentenlicenties. Het illegale zit hem in het feit dat je deze niet hoort door te verkopen en jij straks niet aan de voorwaarden voldoet (inschrijving aan een school).
  2. Het zijn licenties die ze opkopen uit faillissementen, dat is een grijs gebied. In principe is dat niet verboden maar je loopt een risico omdat de originele koper van de licentie een bedrijf was en jij het nu onder een andere naam gaat gebruiken. Het is niet gegarandeerd dat alles (support e.d.) blijft werken.
Maar misschien ben ik te achterdochtig. 🤓

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:04

Wormaap

Moderator Foto & Video
@Devin-designing: Ik heb de links even weggehaald. Dit soort aanbiedingen hangt doorgaans tussen grijs en illegaal in, en dat faciliteren we op Tweakers niet. De discussie werkt verder ook prima zonder daadwerkelijke links :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Devin-designing
Excuses!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Devin-designing je hebt eigenlijk een paar opties.
  • De volle mep betalen via Adobe
  • VPN Work Arounds voor aantrekkelijkere prijzen (o.a) Turkije
  • Gekraakte Apps
  • Geen Adobe meer gebruiken maar goedkopere concurrenten zoals Affinity

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee