Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoi ik wil een Pc gaan bouwen maar heb toch een beetje advies nodig. Ik ga het systeem gebruiken louter om te gamen niks meer niks minder. De games zijn voornamelijk FPS(overwatch2, maar ook D4 wanneer die uitkomt. Dus me uitgangs punt is hoge FPS dat mag op 1440p maar voornamelijk zal ik op 1080P gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget hiervoor is ongeveer 1500-2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb de monitor al dat is momenteel LG UltraGear 27GP850-B Zwart. Maar wil uiteindelijk nog een monitor aanschaffen die 240-280fps kan halen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Check me lijst [i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben op amd uitgekomen omdat het me iets beter uitkomt budget technisch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik geef niet veel om RGB wel wil ik een goede airflow en ga me pc bekabeld aansluiten.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan dus nee
Wat verwacht je van ons?
Werkt dit allemaal goed bij elkaar en anders hoor ik graag suggesties aanvullingen etc
Hoi ik wil een Pc gaan bouwen maar heb toch een beetje advies nodig. Ik ga het systeem gebruiken louter om te gamen niks meer niks minder. De games zijn voornamelijk FPS(overwatch2, maar ook D4 wanneer die uitkomt. Dus me uitgangs punt is hoge FPS dat mag op 1440p maar voornamelijk zal ik op 1080P gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget hiervoor is ongeveer 1500-2000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb de monitor al dat is momenteel LG UltraGear 27GP850-B Zwart. Maar wil uiteindelijk nog een monitor aanschaffen die 240-280fps kan halen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Check me lijst [i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben op amd uitgekomen omdat het me iets beter uitkomt budget technisch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik geef niet veel om RGB wel wil ik een goede airflow en ga me pc bekabeld aansluiten.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan dus nee
Wat verwacht je van ons?
Werkt dit allemaal goed bij elkaar en anders hoor ik graag suggesties aanvullingen etc
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6950 XT | € 719,- | € 719,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 139,03 | € 139,03 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 54,40 | € 54,40 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 141,- | € 141,- |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 1TB | € 81,54 | € 81,54 |
| Totaal | € 1.732,87 | |||