Klopt het dat deze geen groter scannerbed heeft, waar je die verwacht, en je dus effectief niet tot en met A3/A3+ kunt scannen?
Vraag
Alle reacties
Lees eens de eerste review op Tweakers van dit apparaat....
wat dacht je van in losse delen scannen en in een foto-editor naar keuze weer in elkaar monteren? Dat is hoe ik het altijd doe.
Dat is natuurlijk niet de vraag. Er zijn ook multifunctionals die wel A3 kunnen scannen.vj_slof schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:43:
wat dacht je van in losse delen scannen en in een foto-editor naar keuze weer in elkaar monteren? Dat is hoe ik het altijd doe.
Op deze manier kun je met elke printer ook A0 scannen door heel veel A4tjes te scannen en aan elkaar te knopen maar is niet heel handig.
De vraag was A3+. Ik heb hier zelf 2 scanners staan. Eentje kan A3 vlakbed en via documentfeeder de ander 330x440 mm en dat is een high-end fotoscanner. Grotere vlakbedscanners ga je in de consumentenhardware nergens vinden.jongetje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:49:
[...]
Dat is natuurlijk niet de vraag. Er zijn ook multifunctionals die wel A3 kunnen scannen.
Op deze manier kun je met elke printer ook A0 scannen door heel veel A4tjes te scannen en aan elkaar te knopen maar is niet heel handig.
Legal size is 8,5"x14"Its flatbed scanner supports up to legal size paper but lacks an automatic document feeder and fax functionality.
8,5"x14" is hier eventueel om te zetten naar cm
is A3+ plus 329 x 483 mm 13 x 19 inch
Dus dat klopt. Legal is een fractie breder dan A4 en een stukje langer, maar niet veel meer dan dat.

Pagina: 1