Foto's
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D2IcdEACBR5EB1owvJoOy91C.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W3rN5HHdJhZpc10GgdoEwPI6.jpg?f=user_large)
Beschikbaar
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BMcOhchEx3gn82dR29RQfoWv.jpg?f=user_large)
Raam aan de voorzijde word verwijderd en dicht gemaakt
Schaduw
oost / zuidoost, de schaduw is enkel wat van huizen in de ochtendJaarverbruik
2800huidige aansluiting
geen ideeBudget en doel
8000 - doel is meer opwekken dan wat ik nodig heb , eventueel verwarmen met airco's en of electrische autowie gaat het uitvoeren
instalateur?reeds verkregen offertes
6 tal offertes , 2 hebben potentie andere zijn onredlijk tot bizar:strip_exif()/f/image/XnRSpg7FceeApbNnAeQx6fzc.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p2XJLhEsqKVhLu9z5CeztyeS.jpg?f=user_large)
Regio
utrechtNu ben ik al een poosje bezig om te kijken wat er mogelijk is maar ik vind de offertes tot nu toe best pittig, online en hier zie ik regelmatig een stuk lagere offertes voorbij komen.
Ligt dit aan de regio of heb ik gewoon nog niet de juiste instalateur gevraagd
Voor 11 panelen heb ik ook offertes gekregen van €9800,- dus deze vallen nog mee.
Hebben jullie al ervaringen met overstappen van energie leverancier ? ik zit nu bij Eneco maar die zijn geen optie als ik maar 0.09 cent per terug gelverde kwh krijg...
Alvast bedankt voor t mee kijken en denken.
Max