Degelijke no nonsense laptop - T15 Gen 2?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik zoek een lichtgewicht maar degelijke laptop met een 15,6" scherm (niet glanzend), aardige accuduur en numpad. Verder heb ik vrij weinig eisen. Opslag bijvoorbeeld is nauwelijks nodig (256GB SSD voldoet en is al 200GB te veel :) ) en ik zoek ook geen prestatiemonster.

Ik kwam op deze: uitvoering: Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 (20W4S03700) die 50% in prijs is gedaald. Die zijn qua bouwkwaliteit wel OK dacht ik?

Budget: ik zat aan iets van max. €600 te denken, maar als die T15 veel beter dan andere laptops van rond de €750 is dan is dat bedrag ook prima.

Qua merken heb ik alleen iets tegen Acer. Voor wat betreft laptops heb ik aardig goede ervaringen met Asus en Dell.

Ben benieuwd :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoe6
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14-03-2023
Voor een lichtgewicht en degelijke laptop met een 15,6" scherm en numpad zou ik de ASUS VivoBook S15 S533EA-DS51 aanraden. Deze laptop heeft een gewicht van slechts 1,8 kg en beschikt over een 15,6" mat IPS-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels.

De ASUS VivoBook S15 S533EA-DS51 heeft een 11e generatie Intel Core i5-processor, 8 GB RAM en een 256 GB SSD-opslag. Hierdoor is de laptop snel genoeg voor dagelijkse taken, zoals internetten, e-mailen en tekstverwerken.

De batterijduur is ook indrukwekkend, met een geschatte gebruiksduur van 12 uur bij normaal gebruik. Daarnaast beschikt deze laptop over een verlicht toetsenbord en een vingerafdrukscanner voor extra beveiliging.

De prijs van deze laptop ligt rond de € 700, maar het is zeker de moeite waard om te overwegen vanwege de goede bouwkwaliteit en prestaties. Als je op zoek bent naar een goedkopere optie, zou de Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 zeker een goede keuze kunnen zijn, vooral als deze met 50% korting wordt aangeboden. Lenovo staat bekend om zijn solide bouwkwaliteit en betrouwbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 08:50
Kijk eens naar de Lenovo IdeaPad 5 Pro 14ARH7 (82SJ004YMH). Briljant 2.8K IPS-scherm, snelle Ryzen 5 6600HS chip met moderne iGPU die ook AV1 video kan decoderen.

Edit: Zie de eis voor een numpad nu pas. Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ARH7 (82SN00BLMH) Is een briljant apparaat. Iets boven je budget, maar ga je jaren heel blij mee zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Balance op 11-03-2023 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online
Dank voor de suggesties.

@zoe6 , die exacte uitvoering zie ik niet in de Pricewacht volgens mij? En is niet in NL te vinden.

@Balance: jouw suggestie (uitvoering: Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ARH7 (82SN00BLMH)) lijkt me een lekker apparaat, vooral het scherm springt er wel uit. 16:10 <3
Waarschijnlijk qua specs overkill voor mij.

Die ThinkPad in de OP en de versie met grotere SSD (voor mij eigenlijk te groot :) ), dus deze: uitvoering: Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 (20W400R2MH) zijn normaal rond de €1400, dus voor €750 of €850 krijg je dan veel laptop voor je geld. Leek me :)
Coolblue had vanochtend nog een tweedekans-exemplaar voor iets van €740 maar die is nu weg.

Ik ga weer verder met vergelijken (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online
Reinier schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:26:

Coolblue had vanochtend nog een tweedekans-exemplaar voor iets van €740 maar die is nu weg.
Haha, die zat dus nog voor €740 in mijn winkelwagen, terwijl de prijs naar €1149 gegaan was. Betaald, maar de bestelling in m'n account geeft een error. Interessant :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
zoe6 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:37:
Voor een lichtgewicht en degelijke laptop met een 15,6" scherm en numpad zou ik de ASUS VivoBook S15 S533EA-DS51 aanraden. Deze laptop heeft een gewicht van slechts 1,8 kg en beschikt over een 15,6" mat IPS-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels.

De ASUS VivoBook S15 S533EA-DS51 heeft een 11e generatie Intel Core i5-processor, 8 GB RAM en een 256 GB SSD-opslag. Hierdoor is de laptop snel genoeg voor dagelijkse taken, zoals internetten, e-mailen en tekstverwerken.

De batterijduur is ook indrukwekkend, met een geschatte gebruiksduur van 12 uur bij normaal gebruik. Daarnaast beschikt deze laptop over een verlicht toetsenbord en een vingerafdrukscanner voor extra beveiliging.

De prijs van deze laptop ligt rond de € 700, maar het is zeker de moeite waard om te overwegen vanwege de goede bouwkwaliteit en prestaties. Als je op zoek bent naar een goedkopere optie, zou de Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 zeker een goede keuze kunnen zijn, vooral als deze met 50% korting wordt aangeboden. Lenovo staat bekend om zijn solide bouwkwaliteit en betrouwbaarheid.
Dit lijkt verdacht veel op de schrijfstijl van ChatGPT, die me ook een ASUS VivoBook aanraadt als ik de OP als prompt neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online
Dat viel mij ook op! Het is ook een gloednieuw account met één post.

En de laatste paragraaf klopt niet, want die Thinkpad is niet onder de €700.

[ Voor 36% gewijzigd door Reinier op 11-03-2023 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online
16" Dell Vostro besteld. Bleek een Turks toetsenbord te hebben :D
Dat verklaarde de €270 korting 8)
Pagina: 1