mijn huidige gamepc is aan het einde van zn latijn dus wordt tijd voor vervanging. ik heb zo goed als 0 verstand hier van dus doe me best om het zo goed mogelijk in te vullen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat voornamelijk gebruikt worden om gewoon mee te gamen,heb het liefst dat die ook wel wat future proof is
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 2-2.5k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat ik meeneem is mijn steelseries toetsen bord, razer naga muis, en 2 monitors.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enigste wat ik wel nodig heb is een WIFI ontvanger aangezien ik geen kabel kan pakken naar mn pc toe.Ik heb hier dus geen flauw idee, van wat wat ook is. heb een soort van pre build gemaakt maar die link ik hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb zo weining verstand dat dat me ook niet echt uitmaakt, enigste wat ik weet is dat nvidia videokaarten wel goed zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen vliegtuig fans zal wel lekker wezen, voor de rest zolang die maar in de toekomst mee zal kunnen gaan om de nieuwste games te spelen zou optimaal wezen
Ga je overklokken?
nee dat lijkt me niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen door me de goede weg in te sturen en eventueel nog wat te leren over hoe en wat.
https://gamingpcshop.nl/s/36067
dit is wat ik gemaakt heb, via een website dus geen idee hoe of wat verder
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat voornamelijk gebruikt worden om gewoon mee te gamen,heb het liefst dat die ook wel wat future proof is
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 2-2.5k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat ik meeneem is mijn steelseries toetsen bord, razer naga muis, en 2 monitors.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enigste wat ik wel nodig heb is een WIFI ontvanger aangezien ik geen kabel kan pakken naar mn pc toe.Ik heb hier dus geen flauw idee, van wat wat ook is. heb een soort van pre build gemaakt maar die link ik hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb zo weining verstand dat dat me ook niet echt uitmaakt, enigste wat ik weet is dat nvidia videokaarten wel goed zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen vliegtuig fans zal wel lekker wezen, voor de rest zolang die maar in de toekomst mee zal kunnen gaan om de nieuwste games te spelen zou optimaal wezen
Ga je overklokken?
nee dat lijkt me niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen door me de goede weg in te sturen en eventueel nog wat te leren over hoe en wat.
https://gamingpcshop.nl/s/36067
dit is wat ik gemaakt heb, via een website dus geen idee hoe of wat verder
[ Voor 3% gewijzigd door Killian-nl op 10-03-2023 14:11 . Reden: WIFI toegevoegd ]