Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Vraag
Alle reacties
Windows 10 gaat op zijn minst nog tot eind 2025 mee, maar daarna heb je officieel dus een upgrade naar W11 nodig. Windows 11 vereist, strikt genomen, een CPU van Intel's 8000-generatie of hoger. Ik zeg "strikt genomen" omdat Windows 11 ook wel op oudere hardware aan de praat te krijgen is, en het is v.z.i.w. niet heel lastig en werkt goed. Maar hoe lang dat blijft werken en of dat nog nadelen gaat hebben is natuurlijk gissen. Ik vermoed dat het wel zal blijven werken omdat Microsoft anders gezeur krijgt, maar wie weet.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ik denk dat de prijs waarvoor je hem wilt verkopen het belangrijkst is. Enne verkopen binnen vriendenkring is altijd risicovol, tenzij je incalculeerd dat de vriendenkring best wat kleiner mag worden ;-))
Er draait nu indd Windows 11 op, was indd een fluitje van een cent. Hoe het in de toekomst met updaten gaat is indd gissen.bwerg schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:13:
Windows 10 gaat op zijn minst nog tot eind 2025 mee, maar daarna heb je officieel dus een upgrade naar W11 nodig. Windows 11 vereist, strikt genomen, een CPU van Intel's 8000-generatie of hoger. Ik zeg "strikt genomen" omdat Windows 11 ook wel op oudere hardware aan de praat te krijgen is, en het is v.z.i.w. niet heel lastig en werkt goed. Maar hoe lang dat blijft werken en of dat nog nadelen gaat hebben is natuurlijk gissen. Ik vermoed dat het wel zal blijven werken omdat Microsoft anders gezeur krijgt, maar wie weet.
Ton37 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:14:
Haha!tenzij je incalculeerd dat de vriendenkring best wat kleiner mag worden ;-))
Ik weet wat de PC nu nog in de huidige markt zal doen, en dat is nog best wel wat geld, en ik ben bereid voor die jongen wat concessies te doen, tot op zekere hoogte.
[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 10-03-2023 15:45 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt