Win xx > Winxp is hogere 3dmark Score ? ?

Pagina: 1
Acties:

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
Lo,

ben hier eigenlijk wel benieuwd naar aangezien ik sinds gister Windows XP Oem draai ( gelijk teletubbie blauwe kleur uitgezet :+)

maar zullen de 3d marks hoger worden of maakt het niet uit?
heb zelf mijn score niet getest in win2k / winMe alleen in Winxp nog, en om alleen voor je score te gaan formateren :Z

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
en om alleen voor je score te gaan formateren
blijkbaar boeit die score je wel, anders was je deze thread niet gestart... het is maar een demo hoor, er hangen geen levens vanaf! er zijn al duizend 3dmark threads, moet deze daar nu ook nog bij?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:20 schreef Morph666 het volgende:
Lo,

ben hier eigenlijk wel benieuwd naar aangezien ik sinds gister Windows XP Oem draai ( gelijk teletubbie blauwe kleur uitgezet :+)

maar zullen de 3d marks hoger worden of maakt het niet uit?
heb zelf mijn score niet getest in win2k / winMe alleen in Winxp nog, en om alleen voor je score te gaan formateren :Z
Volgens mij kan het iets schelen (windows xp hoger), maar ik zou niet zoveel waarden hechten aan die scorry :z

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:26 schreef P5ycho het volgende:

[..]

blijkbaar boeit die score je wel, anders was je deze thread niet gestart... het is maar een demo hoor, er hangen geen levens vanaf! er zijn al duizend 3dmark threads, moet deze daar nu ook nog bij?
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wil niet om een slotje roepen (2de keer in 10 min dat ik dit zeg :) )

Edit: Wilt Oscar the Grouch zich melden bij dit topic a.u.b :)