Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afghano
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-09 10:20
Beste allen,

De afgelopen paar jaar heb ik een eigen bedrijf gehad waarbij ik mijn persoonlijke mobile nummer gebruikte om te communiceren met mijn klanten.

Sinds begin dit jaar ben ik gestopt met mijn bedrijfsuitvoering en gebruik ik mijn, persoonlijke, mobiele nummer dus ook voor prive zaken.

Echter, als ik personen bel met een Android telefoon (die mijn nummer niet hebben) dan zien ze mijn oude bedrijfsnaam op het scherm.

Mijn vraag: is er een manier om mijn mobiele nummer te unlinken van mijn vorige bedrijf bij Google?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Geen direct antwoord, maar:

- als het alleen gebeurt bij Android en niet bij iPhone bijvoorbeeld, dan lijkt het een probleem dat met Android samenhangt
- als het echter niet met alle soorten Android toestellen optreedt voor zover je kunt nagaan natuurlijk, dan lijkt het een probleem van het type toestel

Weet je hoe dit zit?

Voor onbepaalde tijd ben ik gestopt met reageren op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Yucon

*broem*

Is het nr bij de kvk nog hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dit las ik op het KPN-forum:
Samsung gebruikt voor zijn smart call id de dienst Hiya. Als het dan ook om Samsung telefoons gaat waar de bedrijfsnaam wordt getoond bij jouw nummer, dan kun je je bij Hiya een ticket indienen om dit te laten aanpassen.

Ik neem maar even aan dat je een Samsung hebt. Ik weet niet of Google (Pixel) ook iets standaards aan bord heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 10-03-2023 12:11 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:53
Klinkt als Android Caller ID: https://support.google.com/phoneapp/answer/3459196?hl=en, die weer doorverwijst naar https://support.google.com/business/answer/6335800 voor het bijwerken van informatie.