Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desireedn
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 11-04-2023
Dag mensen

Ik beheer een bedrijfspagina en soms zetten we daar foto's op van collega's. Deze wil ik dan ook taggen in die foto's. Het probleem hier is dat ik sommige mensen wel kan taggen en anderen niet (ik kan hun naam wel opzoeken om te taggen maar de tag blijft niet staan). Ik vind het probleem zelf niet en heb me al rot gezocht. Al hun privacy instellingen ivm taggen staan nochtans openbaar.

Ze liken wel allemaal onze pagina, maar de personen die ik wel kan taggen, kan ik ook terug zien bij onze volgens en pagina vind-ik-leuks. De personen die ik niet kan taggen vind ik hier niet terug (ook niet als ik ze opzoek in de lijst). Ik krijg ook geen melding van hun als ze de pagina liken of een bericht delen. Ze zijn precies "onzichtbaar" voor de pagina. Ik vind het heel vreemd, aangezien ze wel beweren dat al hun privacy-instellingen (tags en dergelijke) openbaar staan.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp, ik ben ten einde raad. _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Houd je er rekening mee dat dit not-done is zonder toestemming vooraf aan bedrijf en niet alleen Facebook? Waarbij die toestemming zonder consequenties is te weigeren en in te trekken.

Welkom! Het is niet meteen duidelijk dat het Facebook betreft dus dat zet ik er even bij in de titel. Verder heb ik nul ervaring met dergelijke FB-functies dus dat laat ik aan anderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)