The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik kwam dit eerder tegen op Vinted, die het wel moet voeren, maar toen bedacht ik me rond Tweakers, zij zien volgens mij helemaal niet hoeveel en voor wat er precies verkocht wordt, dat kan volledig buiten Tweakers om geregeld worden, dus ik vraag me af hoe ze dat uberhaubt zouden moeten gaan bijhouden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit is even een belangrijk stukje van die DAC7 richtlijn die @Jimbolino linkt:
Verder is alles in principe anoniem, je hoeft immers geen persoonsgegevens achter te laten die Tweakers kan versturen naar de Belastingdienst?
Tweakers biedt helemaal niks rondom het doen van betalingen. Er wordt alleen een "kaartje-bij-de-supermarkt" activiteit aangeboden.Wat is een digitaal platform, en wat niet?
Een digitaal platform is elke software, bijvoorbeeld een website of een app, die verkopers in staat stelt verbonden te zijn met gebruikers van die software voor het verrichten van een relevante activiteit. Ook alles wat er nodig is rond betalingen (innen en betalen) van een tegenprestatie met betrekking tot de relevante activiteit valt hieronder.
Verder is alles in principe anoniem, je hoeft immers geen persoonsgegevens achter te laten die Tweakers kan versturen naar de Belastingdienst?
er staat "ook", dus platformen die betalingen aanbieden vallen "ook" onder deze wetgeving.sypie schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:09:
Dit is even een belangrijk stukje van die DAC7 richtlijn die @Jimbolino linkt:
[...]
Tweakers biedt helemaal niks rondom het doen van betalingen. Er wordt alleen een "kaartje-bij-de-supermarkt" activiteit aangeboden.
deze checklist is wat duidelijker:
https://download.belastin...platformen-al4821z1ed.pdf
Bij vraag 2 is dan toch ook duidelijk dat Tweakers valt onder de uitzonderingen?Jimbolino schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:31:
[...]
er staat "ook", dus platformen die betalingen aanbieden vallen "ook" onder deze wetgeving.
deze checklist is wat duidelijker:
https://download.belastin...platformen-al4821z1ed.pdf
omdat ?L0we schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:40:
[...]
Bij vraag 2 is dan toch ook duidelijk dat Tweakers valt onder de uitzonderingen?
Je kunt op de V&A geen betalingen uit voeren, ze verwijzen niet naar een ander platform. Je kunt op de V&A min of meer alleen maar advertenties plaatsen. Er zit verder niets bij. Dan ga je volgens dat overzicht toch via "Ja" naar "Géén DAC7 rapportageplicht"?Gaat het om software die alleen gebruikt wordt om:
- Betalingen uit te voeren;
en/of- Gebruikers door te verwijzen naar een ander platform;
en/of- Advertenties te plaatsen.
Ik heb op basis van de vraag in dit topic navraag gedaan op het hoofdkantoor.
Tweakers houdt zich in alle gevallen aan geldende wet- en regelgeving. Op basis van de huidige stand van zaken passen we DAC7 toe; dat zijn we als digitaal platform verplicht.
Omdat de vraag is beantwoord sluit ik bij deze het topic.
Tweakers houdt zich in alle gevallen aan geldende wet- en regelgeving. Op basis van de huidige stand van zaken passen we DAC7 toe; dat zijn we als digitaal platform verplicht.
Omdat de vraag is beantwoord sluit ik bij deze het topic.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.