Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-04-2023
.Ik heb net de oneplus 11 aangeschaft, alles werkt maar kom niet uit 1 ding;
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling op het startscherm krijg van een bestaand contact? Het werkt niet zo als andere oneplus telefoons dat je op de 3 puntjes kan drukken en kan invullen; aan startscherm toevoegen.

Hoop dat iemand mij advies kan geven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:59
Een andere mogelijkheid die de meeste Android launchers hebben is dat je dit via het toevoegen van een widget op het startscherm kan doen. Op een lege plek op het startscherm vasthouden en dan "widget toevoegen" en dan een contacten widget voor één contactpersoon toevoegen. Zit dat er niet in bij de OnePlus? Anders een ander launcher proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
mmm,,

ik zou denken dat jou 11 niet zoveel moet verschillen van mijn 10pro.
zelfde android etc..

en als ik via contacten naar een persoon ga, en daar rechts boven op de 3 puntjes druk, dan krijg ik een menutje waarin staat ''toevoegen aan startschem''

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia000
Bazzemans; ik ga aan t zoeken, bedankt voor het antwoord.
Jack Zomer; Klopt bij al mijn andere oude oneplus telefoons was dit ook altijd het geval helaas ( vreemd ook ) staat dit nu niet meer bij de 3 puntjes vandaar mijn vraag, zoek me rot hahah hoe ik het voor elkaar krijg want gebruik dat altijd veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia000
Helaas nog geen oplossing... iemand nog de juiste tip? Dit zou toch heel makkelijk moeten kunnen zou je denken?