Ik heb de optie om een xfx 6900 xt speedster zero of een rx 6950 xt (specifiek de asus tuf versie) te kopen voor ongeveer dezelfde prijs (inclusief een waterkoeling gpu block). Zelf kan ik bijma geen benchmarks vinden over de xfx 6900 xt speedster zero, maar lees ik wel dat het betere performande heeft dan de rx 6900 xt. Ik weet nu alleen niet welk onderdeel beter is.
Het budget is niet zo zeer een probleem en de koeling ook niet (aangezien ze beide gewaterkoelt zullen worden). Het gaat mij dus echt over de performance bij games. Ook hoeft er geen rekening gehouden te worden met een cpu die eerder een performance cap haalt, aangezien de gpu het eerste onderdeel wordt voor mijn nieuwe pc.
Het budget is niet zo zeer een probleem en de koeling ook niet (aangezien ze beide gewaterkoelt zullen worden). Het gaat mij dus echt over de performance bij games. Ook hoeft er geen rekening gehouden te worden met een cpu die eerder een performance cap haalt, aangezien de gpu het eerste onderdeel wordt voor mijn nieuwe pc.