Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicinico
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-03-2023
Dag allen,

Ik heb een tijdje geleden ontdekt dat het updaten van mijn keyboard drivers ervoor zorgt dat de touchpad van mijn laptop niet meer werkt. Vorige keer heb ik dit weten op te lossen door een oudere driver te installeren.

Nou heeft windows de drivers weer automatisch geupdate (ik lette even niet goed op) en nu werkt mijn touchpad niet meer.

Het lukt me alleen niet om op het internet een lijst met oude keyboard drivers te vinden. Iemand die mij hierbij kan helpen? Ben opzoek naar een driver van 2021. Daarvan weet ik dat die het moet doen. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Zelfde probleem gehad ooit... Volgens mij kon Windows uiteindelijk toch de driver updaten via device Manager. Daarvoor kreeg ik een melding dat ik al de nieuwste driver had.

Wat je nog kan doen is op hardware-id zoeken in de database van Microsoft. Somehow vind je daar drivers die device Manager niet kan vinden, ondanks dat device Manager z'n drivers voor zover ik weet net van dezelfde site haalt.

Database van Microsoft is te bereiken via https://www.catalog.update.microsoft.com/Home.aspx