ik ben op zoek naar een universele afstandsbediening die meer dan 5 apparaten kan aansturen. maar zoals je al raadt, ik zie het bos niet meer door de bomen. ik kom een hoop merken tegen, maar wat is nu goed?
ik heb geen fancy afstandsbediening nodig zoals een harmony. maar eentje zonder touchscreen die zijn werk goed doet. graag een nieuw modelletje en niet eentje uit 2015 ofzo. (ik weet niet of het veel uitmaakt overigens
)
welke apparaten?: LG C9, vero 4k+, jbl bar, nvidia shield..
budget?: €50
graag 1tje die ik direct uit een NL winkel kan bestellen, ik zie een hoop op amazon partners enz staan, maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in. kan iemand mij meer tips geven over dit?
ik heb geen fancy afstandsbediening nodig zoals een harmony. maar eentje zonder touchscreen die zijn werk goed doet. graag een nieuw modelletje en niet eentje uit 2015 ofzo. (ik weet niet of het veel uitmaakt overigens
welke apparaten?: LG C9, vero 4k+, jbl bar, nvidia shield..
budget?: €50
graag 1tje die ik direct uit een NL winkel kan bestellen, ik zie een hoop op amazon partners enz staan, maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in. kan iemand mij meer tips geven over dit?
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 09-03-2023 21:36 ]