Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste doel is om (toekomst proof) te kunnen gamen, van FPS tot games als Cyberpunk?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen min/max prijs, maar tussen de 2k en 3k zoiets.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het enige van ik meeneem / aansluit is mijn monitor, LG Ultragear 27GP850-B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben, goeie game ppc processor, vandaar de welbekende i5, een goede videokaart. ik zat te twijfelen tussen de 4070ti (raytrace) en de 7900 XT. verder wil ik 2 SSD's 1 x 1TB en 1 x 2TB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt merk gebonden, maar ik heb nog nooit een amd cpu gehad, dus voor intel gegaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing moet wel future proof zijn voor mogelijke toekomstige uitbreidingen, ook goed qua koeling
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen de losse items bij elkaar, zijn er kleinen tweaks die beter zouden zijn voor het systeem? of advies in iets meer/minder hier en daar?
Huidig lijstje is:
Ik apprecieer elke feedback die jullie kunnen geven
Dank!
Voornaamste doel is om (toekomst proof) te kunnen gamen, van FPS tot games als Cyberpunk?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen min/max prijs, maar tussen de 2k en 3k zoiets.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het enige van ik meeneem / aansluit is mijn monitor, LG Ultragear 27GP850-B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben, goeie game ppc processor, vandaar de welbekende i5, een goede videokaart. ik zat te twijfelen tussen de 4070ti (raytrace) en de 7900 XT. verder wil ik 2 SSD's 1 x 1TB en 1 x 2TB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt merk gebonden, maar ik heb nog nooit een amd cpu gehad, dus voor intel gegaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing moet wel future proof zijn voor mogelijke toekomstige uitbreidingen, ook goed qua koeling
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen de losse items bij elkaar, zijn er kleinen tweaks die beter zouden zijn voor het systeem? of advies in iets meer/minder hier en daar?
Huidig lijstje is:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Z790 Steel Legend WiFi | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 310 AMD Radeon RX 7900 XT Black Edition | € 949,- | € 949,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H7 Elite Zwart | € 194,90 | € 194,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev.C | € 54,40 | € 54,40 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 122,90 | € 122,90 |
| 1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 1TB | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN770 2TB | € 148,90 | € 148,90 |
| Totaal | € 2.297,- | |||
Ik apprecieer elke feedback die jullie kunnen geven
[ Voor 6% gewijzigd door Mikerg2k op 10-03-2023 08:08 ]