Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 107% gewijzigd door DukeBox op 09-03-2023 16:03 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Van wat ik lees had oranje had groen, maar kon die niet de hele kruising over rijden, maar reed wel de kruising op met groen. Daarna werd dat licht achter hem rood, terwijl hij op de kruising stond.DukeBox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:46:
Oranje en geel krijgen dus tegelijk groen(licht)?
[ Voor 36% gewijzigd door redwing op 09-03-2023 16:01 ]
[removed]
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Nee, in geval van stoplichten zijn haaientanden niet van toepassing. Die zijn alleen van toepassing wanneer de stoplichten niet werken of oranje knipperen. Zie eerder genoemde arikel 64: https://verkeersregels.vv...dstuk-iii/ss-1/artikel-64pjot1 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:10:
Jij bent ten alle tijden schuldig want je hebt haaientanden en dient dus al het verkeer voor te laten ongeacht stoplicht of niet.
[ Voor 41% gewijzigd door DukeBox op 09-03-2023 21:13 ]
Als je achter de stoplichten bent zijn haaientanden wel degelijk van belang, zeker in geval van filevorming.DukeBox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:11:
Je zou kunnen zeggen dat geel een manoeuvre makt waardoor blauw een ongeluk krijgt.. Hoe dan ook, beiden hadden het kunnen voorkomen.
Geen idee wat een verzekering er van zou zeggen, mogelijk dat die zeggen dat beiden schuld hebben dus 50/50 maar dat is eigenlijk meer wat ik vind. Meestal is er altijd nog wel ergens een regeltje dat ik niet ken.
[...]
Nee, in geval van stoplichten zijn haaientanden niet van toepassing. Die zijn alleen van toepassing wanneer de stoplichten niet werken of oranje knipperen.
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Klopt, had ik ook al in mijn eerste post gemeld maar volgens de laatste schets van TS is dat dus niet van toepassing voor het rijvak waar het ongeluk plaats heeft gevonden.pjot1 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:14:
Sterker nog, als het groen is en je kunt niet doorrijden moet je voor het stoplicht wachten.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaakwortel op 09-03-2023 21:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Festina lente
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq