Toon posts:

behuizing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb ff een vraagje. Ik heb hier nog een mobo etc. liggen. Ik heb alleen nog een kast nodig. Het moet een kast zijn met een ATX voeding. Maar ik heb geen flauw idee waar ik voor de rest op moet letten bij de aanschaf!!?? De prijzen varieren ook nogal heb ik gezien. Ik zat te denken aan een kast tussen de 100,- en 150,-. En is een merkkast een aanrader boven een merkloze kast?

Alvast bedankt,

DoMi

Verwijderd

Koop er 1tje die je mooi vindt, of die je mooi kunt maken (door je modden) :)

Verwijderd

Ga bij Computer Land kijken, hebben ze een hoop staan. Een merk kast is vaak net iets mooier afgewerkt (ook van binnen) maar of je dat het prijsverschil waard vind is aan jou.

A-Open heeft hele mooie voor een niet te gekke prijs. Kijk eerst op http://www.aopen.nl/products/housing/ en zoek 'm dan op in de pricewatch... Suc6...

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
EUUUHHH wel eens van de search functie gehoord?

brabrabrabra...

Verwijderd

Zoals reeds gezegd zijn de duurdere kasten vaak wat netter afgewerkt. Maar vergeet ook niet dat de duurdere kasten vaak een betere voeding hebben.

Persoonlijk vind ik de In-Win en A-Open kasten erg goed.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik raad je Funprice aan alleen als je niet rond Arhem woont heb je wél 25 gulden verzendkosten...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[offtopic?]
Vraagje:
Kun je ook kasten ook kopen ZONDER voeding?
[/offtopic?]

Maar ehh, ik weet wel dat die kasten van AOpen een erg goeie Voeding hebben.

Kheb namelijk zelf zo'n voeding :7

C:\>_

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20

Beaves

Usque ad Finem

Ik zou voor een InWin kast gaan (Q700 ofzo). Die hebben standaard een hele goede airflow en zijn van binnen netjes afgewerkt. Ze zijn te koop bij o.a. Mycom.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 00:20 schreef laupro het volgende:
Ik raad je Funprice aan alleen als je niet rond Arhem woont heb je wél 25 gulden verzendkosten...
Funprice zit ook in Enschede en Groningen :)

Verwijderd

Hier goede ervaringen met de A-Open HQ45 low noise miditower. Ziet er goed uit, je kunt je onderdelen er netjes inzetten en is goed afgewerkt. Wordt wel met voeding geleverd.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Merk of geen merk. Maat volgens mij niet veel uit. Mijn kast is merkloos (300 Watt voeding) en kostte F95,-. Maar hij doet het net zo goed als de kast van een vriend van me. Die heeft een A-Open van F295,- (weet zo ff niet of het 300 Watt of 350 Watt voeding is).

Signature

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.homeshop-productions.nl/reviews/bigtower-b4-5.jpg
Dies 135 bij Norrod (geloof ik want ik kan niet op die site komen :( )
300watt voeding btw

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46
bij mycom.nl hebben ze ook wel mooie kasten en nie zo duur, 150 piek ofzow, en dan heb je gewoon inwin kasten en die zijn wel mooi vind ik, en handig van binnen :)

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 23:12 schreef pixel het volgende:
EUUUHHH wel eens van de search functie gehoord?
Altijd van die kereltjes .....

Je kan het beste ff een computerwinkel bezoeken en kijken wat ze daar hebben staan. Een Aopen kast is mooi afgewerkt en valt binnen je budget als je hem bij de juiste winkel koopt :). Maar er zijn nog veel meer kasten die goed en redelijk geprijsd zijn.
Pagina: 1