Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p gaming en het leren/studeren van Blender 3d animatie software. Spellen die ik wil spelen zijn voornamelijk Elden Ring, Horizon, World of Warcraft, Diablo IV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000 euro (dit is echt de max).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440p 144hz monitor, muis, keyboard en speakers heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bij deze mijn samengestelde lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wifi is een must (of eventueel een wifi PCIe kaart). Een Nvidia Videokaart ivm Raytracing en Cuda rendering in Blender.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven aangegeven graag een Nvidia GPU en Bluetooth/Wifi. Ook moet er nog een controller bij gekocht worden. Of Dualsense of Xbox controller..
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Of het lijstje zo geschikt is? en vooral het moederbord.. Ik zit al dagen verschillende koopadviezen te bekijken en kom het moederbord nergens tegen. Of hebben jullie eventueel een ander advies betreft moederbord/CPU combo? Of zou ik misschien beter voor een Intel 13 series kunnen gaan of wellicht zelfs een Intel 12th serie of AM4?
1440p gaming en het leren/studeren van Blender 3d animatie software. Spellen die ik wil spelen zijn voornamelijk Elden Ring, Horizon, World of Warcraft, Diablo IV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000 euro (dit is echt de max).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440p 144hz monitor, muis, keyboard en speakers heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Bij deze mijn samengestelde lijstje.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 243,95 | € 243,95 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX (rev. 1.0) | € 209,90 | € 209,90 |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 4070 Ti 12GB XLR8 Gaming VERTO EPIC-X RGB | € 959,- | € 959,- |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 84,33 | € 84,33 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 34,99 | € 34,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 RGB F5-6000J3040F16GX2-TZ5RK | € 205,95 | € 205,95 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 116,42 | € 116,42 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
Totaal | € 1.906,44 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wifi is een must (of eventueel een wifi PCIe kaart). Een Nvidia Videokaart ivm Raytracing en Cuda rendering in Blender.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals hierboven aangegeven graag een Nvidia GPU en Bluetooth/Wifi. Ook moet er nog een controller bij gekocht worden. Of Dualsense of Xbox controller..
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Of het lijstje zo geschikt is? en vooral het moederbord.. Ik zit al dagen verschillende koopadviezen te bekijken en kom het moederbord nergens tegen. Of hebben jullie eventueel een ander advies betreft moederbord/CPU combo? Of zou ik misschien beter voor een Intel 13 series kunnen gaan of wellicht zelfs een Intel 12th serie of AM4?