Mijn jongste zoon heeft een mazzeltje (via zijn broer) gehad met een HyperX Quadcast RGB microfoon voor op zijn PS5. Werkt prima, echter maakt ie al een tijd gebruik van standaard bekabelde Apple oortjes die eerst in zijn PS5 controller gingen maar nu dus direct de mini-jack van de microfoon ingaan. Het werkt allemaal prima maar die Apple oortjes vallen zowat uit elkaar en hij wil liever geen over-ear gaming headset. Tijd voor wat nieuws dus.
Nu zijn er beste leuke gaming in-ear oortjes te koop, bv de Sony MDR-EX650AP. Dat is een optie. Echter, hij heeft ook al Apple Airpods Pro 2 die hij gebruikt op zijn Iphone. Een alternatief zou dus zijn om een Bluetooth Transmitter aan te sluiten op mini-jack uitgang van de microfoon. Als je dat zoekt op bv Amazon, dan gaan die setjes van 10 Euro tot 100 Euro. Ik zie door de bomen het bos niet met die dingen.
Mijn vragen zijn:
Nu zijn er beste leuke gaming in-ear oortjes te koop, bv de Sony MDR-EX650AP. Dat is een optie. Echter, hij heeft ook al Apple Airpods Pro 2 die hij gebruikt op zijn Iphone. Een alternatief zou dus zijn om een Bluetooth Transmitter aan te sluiten op mini-jack uitgang van de microfoon. Als je dat zoekt op bv Amazon, dan gaan die setjes van 10 Euro tot 100 Euro. Ik zie door de bomen het bos niet met die dingen.
Mijn vragen zijn:
- gaat dat werken (bv ivm latency) ?
- zo ja, zijn die el cheapo setjes net zo goed (of slecht) als de duurdere ?
- iemand ervaringen (en aankoopadvies) ?
"We're not computers, Sebastian. We're physical."