Kan ik een Google Nest Audio speaker aan laten gaan als bijvoorbeeld de toilet deur open gaat. Ik wil graag in ons toilet een speaker ophangen die aanspringt en na 15 minuutjes weer uitgaat.
Aan gaan als de stroom aan zetten, of iets afspelen? Opstart tijd is volgens mij een minuutje dus bij een kleine boodschap werkt het wellicht niet op tijd.
Wat is je smarthome-programma die je gebruikt. Voor bijvoorbeeld HomeAssistant zie ik hier wel mogelijkheden voor. Je zou dan gebruik kunnen maken van een motion sensor ofzo. Maar geef ons iets meer info @Ronald38
Ik gebruik helemaal geen programma.
Door het hele huis hangen Sonos speakers die ik gewoon bedien met de app. Ik gebruik Google Home voor de deurbel en camera's ik dacht dat er op een Nest speaker een aanwezigheid sensor zat en ik die misschien kon gebruiken om de speaker aan te laten gaan. Maar misschien is een Sonos speaker ook een optie en die met een routine smorgens aan te laten springen en savonds weer uit te laten gaan.
Door het hele huis hangen Sonos speakers die ik gewoon bedien met de app. Ik gebruik Google Home voor de deurbel en camera's ik dacht dat er op een Nest speaker een aanwezigheid sensor zat en ik die misschien kon gebruiken om de speaker aan te laten gaan. Maar misschien is een Sonos speaker ook een optie en die met een routine smorgens aan te laten springen en savonds weer uit te laten gaan.