Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xane20
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-03-2023
me buurjongen had een niet gebruikte medion pre build pc overgekocht,
daar zit een zotac 3070 in maar na slechts 25 minuten gamen lijkt te kaart te zijn overleden hier een filmpje van gemaakt
YouTube: rtx 3070 problems
nu weet ik dat er mensen zijn die de kaarten uit elkaar halen en daadwerkelijk defecte onderdelen vervangen hebben wij zoiets in nl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undeviginti
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 04-06 06:40
Jahoor, op V&A weet ik van 1 iemand in ieder geval die GPU's tracht te repareren. Ik heb verder geen belang bij het linken van de advertentie, deze staat mij puur bij uit geheugen.

v&a aangeboden: Videokaart, video card, Nvidia RTX, GTX, AMD RX, XT reparatie...

Ik zou eerst contact op te nemen met de verkoper vd pc, hij/zij heeft jou wellicht een slecht product verkocht. 2e optie kan ook zijn garantie via officiele kanalen, i.e. het verkopende bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xane20
zotac geprobeerd te bereiken maar reageren letterlijk op niks meneer die pc heeft verkocht heeft geen belang bij het oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:12
Hoe ziet de rest van de pc eruit? Met name welke voeding. Aangezien de pc nog nooit gebruikt is, zoals je zegt, kan het zomaar een dikke mismatch zijn. Aan het filmpje te zien hoef je namelijk niet gelijk te concluderen dat de videokaart defect is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Saekerhett schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:30:
Hoe ziet de rest van de pc eruit? Met name welke voeding. Aangezien de pc nog nooit gebruikt is, zoals je zegt, kan het zomaar een dikke mismatch zijn. Aan het filmpje te zien hoef je namelijk niet gelijk te concluderen dat de videokaart defect is.
Ik herinner me dit exact hetzelfde topic van hem: Zotac rtx 3070 black screen na driver instalatie . Daar had hij al bevestigd dat de GPU in een andere pc niet werkt.

Als je geen factuur hebt dan kan garantie lastig worden.. zeker bij een prebuilt waar je vaak garantie op het hele systeem krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:29

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Eerst achter de factuur aan gaan en proberen te claimen voor garantie. Medion heeft nog steeds 3 jaar toch?

Als dit niet lukt, dan pas gaan rotzooien. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-06 19:17
Ook al heeft "de meneer geen belang bij het oplossen" mag je ook op Marktplaats of weet ik veel waar nog steeds een conform product verwachten.

Ik zou denk ik de PC overigens proberen te testen met een andere (vergelijkbare) GPU indien mogelijk, misschien ligt het wel ergens anders aan of is er nog meer mis.

Je had de GPU al getest in een ander systeem, dan is de optie van de link die @Undeviginti geeft echt een aanrader. Snel, transparant, realistische prijzen. Eventuele reparatiekosten kun je wellicht verhalen (lees: rechtsbijstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xane20
de rest van de pc werkt prima zit nu een 2070 super in de kaart is opgestuurd naar
Dr_ChipTX hoop dat ie nog te maken is
geloof dat zotac ook 3 jaar geeft? maar krijg ze maar niet te pakken das dat all opgegeven

[ Voor 27% gewijzigd door xane20 op 09-03-2023 02:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 02:12
Ook al neem ik aan dat de kaart uit Europa komt, kan het zich de moeite lonen om even de US customer service te bellen:

Zotac Cutomer Service
1-877-599-6822
Monday - Friday
9:00AM - 6:00PM PST

Ik heb al vaak gehad dat de Nederlandse of Europese klantenservice bij bedrijven erg slecht was (Hallo KLM) maar dat ze aan de andere kant van de plas goed bereikbaar waren en mij snel konden helpen. Al is het maar dat er intern een ticket wordt gemaakt voor de EU klantenservice.
Pagina: 1