FF reactie aanpassen voor extra karma

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hier zie je een reactie waarvan ik 100% zeker weet dat ie zijn reactie heeft aangepast aan andere posts om extra karma te krijgen: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=354415

De 2 andere die ervoor staan (waaronder ik) blijven gewoon op 1 staan omdat die andere dus zijn reactie heeft aangepast maar het zelfde zegt als de rest. (maar hij was eerder)
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=354412
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=354414

Wie het hier mee eens is mod naar behoeven wie het hier niet mee eens is laat maar weten :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat stond er eerst dan (ongeveer), wauskes?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heb de eerste een duwtje gegeven, de tekst is nogal letterlijk een vertaling van de derde genoemde post, aangezien beiden oorspronkelijk om exacte dezelfde tijd geplaatst zijn en de eerste daarna gewijzigd is lijkt het mee een copy zeer waarschijnlijk, ook gezien het enorm overeenkomende taalgebruik.

maar verder is het misschien wel onterecht en dusdanig lastig aan te tonen om hem verder naar beneden te duwen

ter verduidelijking:

eerste post in wauskes' link
Gepost door MuunDruulSqwuup Vrijdag 31 Augustus 2001 - 17:50 Score: 1 (Behulpzaam)
Als je ook ff de tekst van het artikel doorleest, zal je lezen dat in de meeste benchmarks die eerder werden gemaakt een oudere A0 revisie van de Magik 1 chipset werd gebruikt. Bij deze test werd een nieuwere B0 revisie gebruikt, dit verklaart dus waarom de Magik 1 een stuk beter presteerd.
[Reaktie gewijzigd door MuunDruulSqwuup]
derde post in wauskes' link
Gepost door ocf81 Vrijdag 31 Augustus 2001 - 17:50 Score: 2 (Informatief)
als je het ertikel leest (wat al een maand oud is) dan zie je dat de ali chipset een nieuwe revisie is (B0) die presteert veel beter maar heebft nog wel een bug die opgelost moet worden. de rest wisten we al eerder.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
In de zin van: zal wel een nieuwe revisie zijn in nog niet eens 2 regels.

Ik weet niet precies wat er stond maar het was wel heel anders als wat er nu staat.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is nog wakker en bedacht zich eens:

Misschien een goed idee voor een powermod, dat 'ie kan zien wat de reactie was voor het edditen :? Leek mij eigenlijk wel een goed idee, maar misschien vergt dit teveel space/geheugen op de servers?

Als iemand dan weer komt met "dat stond er eerst niet" kun je het weer terugveranderen met een editje eronder. Natuurlijk niet bij een gewone edit, iemand die plots ergens aan denkt ofzo. Maar wel bij een stukkie plakken en smeren van een van de latere reacties :)

/me hoopt dat hij een beetje is te volgen, 't is tenslotte al laat ;-)