Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ik zoek een prepaid provider waarmee ik in het buitenland online kan zijn (whatsapp etc). Ik wil de telefoon als reservetelefoon meenemen, zodat ik mijn belangrijke (werk/zakelijk) telefoon thuis kan laten. Het gaat om tripjes binnen Europa.

Een abonnement is niet nodig, want ik doe hoogstens 3x per jaar zo'n trip.

Waar kan ik mijn zoektocht het beste starten? Ik ben totaal niet bekend met de providers van prepaid simkaarten, maar ook niet met of dit soort providers ook gebruik vanuit het buitenland ondersteunen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als het binnen de EU is maakt het in principe toch niet zoveel uit welke pre-paid kaart je kiest, omdat je overal "just like home" kunt roamen tegenwoordig? Misschien begrijp ik je vraag niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
TMDC schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:14:
Als het binnen de EU is maakt het in principe toch niet zoveel uit welke pre-paid kaart je kiest, omdat je overal "just like home" kunt roamen tegenwoordig? Misschien begrijp ik je vraag niet helemaal.
Je hebt gelijk. Ik zie nu de site van Lebara (nooit van gehoord) langskomen en inderdaad, tegoed (data of minuten) is gewoon 1 op 1 in het buitenland (EU) te gebruiken.

Was vorig jaar in de bergen aan het hiken en toen regende het zo hard en langdurig dat mijn telefoon kletsnat was....bedacht me toen al dat ik voortaan een goedkoop reserveding mee moet nemen met een prepaid kaartje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Soms kan het leven gewoon ook makkelijk zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
Lebara databundel van 6GB gedaan. 30 dagen geldig telkens precies genoeg voor een tripje. Kan ik mooi mijn werktelefoon thuislaten, wel zo'n veilig idee.

Bedankt voor alle input en reacties haha :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 22:56

Tahref

God bless you

GustavSan schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:43:
Lebara databundel van 6GB gedaan. 30 dagen geldig telkens precies genoeg voor een tripje. Kan ik mooi mijn werktelefoon thuislaten, wel zo'n veilig idee.

Bedankt voor alle input en reacties haha :).
Lebara is wel vrij duur met 6GB voor 15 euro.
Lycamobile bied 15gb voor 7,5 euro (Als je voor het eerst opwaardeert) wil je daarna nog een keer opwaarderen is het 15 euro voor 15 gb

Kleine correctie, van de 15gb kan je 10gb in europa gebruiken.
En bij Lebara kan je volgens mij wel naar 0900 nummers bellen en bij Lyca niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Tahref op 11-03-2023 23:06 ]

Pagina: 1