Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Ik bestel er sowiezo extra !!Door minipolopikoler - maandag 03 september 2001 11:39
------------------------------------------------------------
Ik zou er best 1 willen maar ik zit nu ff niet goed in de centen ,
ik krijg over iets minder dan 2 weken mijn geld weer ,
als je dan nog niet bestelt heb doe ik graag mee.
Als je ff mailt weet ik welke je wilt hebben
en dan houdt ik die wel ff apart totdat je geld hebt.
Prijzen zijn onverandert !!Door DeVoTioN - maandag 03 september 2001 11:42
Ik wil dr ook wel eentje maar wat zijn de prijzen nu
80mm = 25,-
120mm = 27,50
Voorzover ik weet alleen 80 & 120 !!Door Kroetsjov - maandag 03 september 2001 12:55
zijn er ook 92mm grills? of alleen 80 & 120?
Ik zal wel ff vragen of ze ook 92 hebben !!
Verwijderd
Ik moet echt wat beter lezen , mailen staat er
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Ja, ze konden ook 92mm grills regelen special voor mijDoor Kroetsjov - dinsdag 04 september 2001 11:21
Weet je al of ze 92mm grills hebben?
In dat geval wil ik dat graag bestellen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Als je mailt he je besteltDoor Demoniac - dinsdag 04 september 2001 16:25
Dus als ik zeg: 2 * biohazard 80 mm en 2 * biohazard 92 mm dan kan dat?
In dat geval wil ik dat graag bestellen
Btw Ik ben vandaag naar de PTT geweest om te vragen wat het koste
om de grills per rembours te versturen !! Dat was dus 25,-
Ik ga het jullie nu dus gewoon per post versturen !!
Probleem is dan alleen dat jullie vooraf moeten betalen !!
Als mensen het toch onder rembours willen meldt dit mij dan !!
Mochten er mensen zijn met andere betere ideen voor vezending,
Laat mij dit dan ook ff weten !!
Ik zal de mensen die gemaild/besteld hebben nog ff een mailtje sturen
met mijn personlijke gegevens !!
Dat is als er nog bestellingen bij komen
Ik bestel er sowiezo extra, voor de zekerheid !!
Maar die man zei dat het niet langer dan 2 weken moest duren
Ben er vorige week geweest (bij die winkel) en heb er 1 meegenomen...
en ze verzenden ook naar Nederland!
http://www.wallabie.com/
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
100 Bef = FL. 5,50 = 1 Bef = FL. 0,055Door 4of9 - woensdag 05 september 2001 10:32
waarom die dingen uit USA laten komen als je ze ook gewoon
online in belgie kunt bestellen...
Ben er vorige week geweest (bij die winkel) en heb er 1 meegenomen...
en ze verzenden ook naar Nederland!
http://www.wallabie.com/
Laser Cut Fan Grill 120mm = 850 Bef = FL. 46,50
Laser Cut Fan Grill 92mm = 790 Bef = FL. 43,45
Laser Cut Fan Grill 80mm = 690 Bef = FL. 37,95
Goed idee NOT
Dat is dus waarom ik ze in Amerika bestel
Btw ik heb een tijdje in belgie gewoond en CPU spullen zijn daar
echt nie goedkoper ofzo
ik wil er ook wel een paar,
ik w8 wel eerst op de site.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Heb eindelijk de site: Laser-Cut Fan Grill Bestellijst
heb nog nie gekeken !! sorry !!
Had het te druk met me LCD !!
nu werkt ie wel weer, khad er net ook problems meeOp woensdag 05 september 2001 23:35 schreef fokke het volgende:
Hmm ik zie niks staan op die pagina
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
en uploaden van de pagina
sorry !!
Hij doet het nu wel goed
Hopelijk heb ik ze binnen 2 weken
Voor de mensen die als nog een fan willen
maar niet hebben besteld geen zorgen !!
Ik bestel er zowiezo extra.
Mail gewoon naar : ZATcc@hotmail.com
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dus als je mailt welke je wilt hebben
houd ik die voor je vast tot je geld hebt !!
(dat is als ik die grills extra heb
Kan het nog???
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Gr33tz TuRk
Kan nog ik had vanmorgen nog gemaild !!Op vrijdag 07 september 2001 09:01 schreef Skef het volgende:
Ik heb je gister gemeeld.....
Kan het nog???
Hij zou er wat extra bij doen
vanwege de grote bestelling
hij ging ze vandaag versturen zei hij !!
hij is niet down hij doet het wel. net ff gecheckedOp vrijdag 07 september 2001 18:19 schreef -Dissection- het volgende:
Btw de bestlijst site is ff down !!
Omdat ik niets kan down of uploaden naar de f2s ftp
Ik blijf proberen !!
De mensen die besteld hebben krijgen zowiezo mail van mij!!
btw cant wait
Verwijderd
Het mooie van een Laser Cut Fan grill is dus wanneer die custom made is... Dit zijn nu weer standaard modelletjes die ik dus echt niet meer speciaal vind ofzo... Kom je aan op een LAN-P hahaha...
ok, vertel es hoeveel man ken jij al wie deze fans heeft??Op zaterdag 08 september 2001 22:53 schreef felix2000 het volgende:
Ja sorry hoor mensen... maar waar slaat dit op...
Het mooie van een Laser Cut Fan grill is dus wanneer die custom made is... Dit zijn nu weer standaard modelletjes die ik dus echt niet meer speciaal vind ofzo... Kom je aan op een LAN-P hahaha...
Verwijderd
en voor de rest is het ontwerp van die fangrils ook niet echt orgineel...
dan ga je ze toch lekker zelf makenOp zondag 09 september 2001 00:06 schreef felix2000 het volgende:
Nou eh... ten eerste iedereen die ze bij jou bestelt duh...
en voor de rest is het ontwerp van die fangrils ook niet echt orgineel...
Verwijderd
Weet je hoeveel een fangrill kost als ie speciaal voor jou gemaakt moet worden?Op zaterdag 08 september 2001 22:53 schreef felix2000 het volgende:
Ja sorry hoor mensen... maar waar slaat dit op...
Nou dat wil je niet weten en ik vind dat je een zeikerd bent. Als die grils je niet bevallen, wat dan? Koop ze lekker niet en bovendien moet ik de eerste nog tegenkomen die die grills in z'n kast heeft hoor. Wij hebben later een mooi kassie en dar mee uit. Reageer dan liever niet.
ja idd, ik ben bij redelijk wat lanparty's geweest, maar ik heb nog nooit iemand met die grills gezien!Op zondag 09 september 2001 16:46 schreef nitraat het volgende:
[..]
Weet je hoeveel een fangrill kost als ie speciaal voor jou gemaakt moet worden?
Nou dat wil je niet weten en ik vind dat je een zeikerd bent. Als die grils je niet bevallen, wat dan? Koop ze lekker niet en bovendien moet ik de eerste nog tegenkomen die die grills in z'n kast heeft hoor. Wij hebben later een mooi kassie en dar mee uit. Reageer dan liever niet.
Verwijderd
Je hoeft ze niet mooi te vinden je hoeft ze niet te kopen !!Op zondag 09 september 2001 22:40 schreef felix2000 het volgende:
Ik vind die prijzen gewoon ongehoord voor van die standaard dingen ... als je nu eens de prijzen iets verhoogd en iedereen mag zijn eigen ontwerp in dwg naar je toe mailen... Lijkt mij nou een veel beter idee...
Smaken verschillen nou eenmaal !! ik vind ze
Wat is er nou weer ongehoord aan de prijzen
Ik vind ze nie duur !! Wat is er nou tegenwoordig nog goedkoop !!
Verwijderd
Laat um maar mekkeren joh. Ik vind het een kewle aktie en nog coolere grils. Logisch anders deed ik niet meeOp zondag 09 september 2001 23:19 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet mooi te vinden je hoeft ze niet te kopen !!
Smaken verschillen nou eenmaal !! ik vind ze
Wat is er nou weer ongehoord aan de prijzen
Ik vind ze nie duur !! Wat is er nou tegenwoordig nog goedkoop !!
Thx jij hebt teminste smaakOp maandag 10 september 2001 00:09 schreef nitraat het volgende:
[..]
Laat um maar mekkeren joh. Ik vind het een kewle aktie en nog coolere grils. Logisch anders deed ik niet mee
Verwijderd
nog enkele grills bestellen is uitesloten zeker?Op maandag 10 september 2001 12:07 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Thx jij hebt teminste smaak [afbeelding]
Ik heb er extra besteld dus misschien als je geluk hebt heb ik nog wat voor je !Op maandag 10 september 2001 12:13 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
nog enkele grills bestellen is uitesloten zeker?
hoezow meneer is ongeduldigOp maandag 10 september 2001 19:17 schreef cheshire87 het volgende:
hoe is de status? ik wil ze vrijdag hebben (als ik ook me 4x40lcd heb)
wel nee johOp maandag 10 september 2001 20:36 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
hoezow meneer is ongeduldig
LOL
Oh noes.. No more TreinTijden :(
uhm die snap ik niet echtOp woensdag 12 september 2001 17:44 schreef Wiebbe het volgende:
chesire, wie zei dat je hem kon komen ophalen
LOL
edit: bedoel je die 4x40 lcd?
mailen = bestellen !!Op donderdag 13 september 2001 12:52 schreef apC het volgende:
geef mij er ook maar 1!
maar ze zijn al betsteld !!
Misschien heb je geluk en heb ik over !!
Op donderdag 13 september 2001 15:20 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
uhm die snap ik niet echt
edit: bedoel je die 4x40 lcd?
na icq is alles duidelijkOp donderdag 13 september 2001 21:49 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ontopic]
we are w8ing
[/ontopic]
sorry het spijt me, vergeef me!! Hier, een taart (in je gezichtOp vrijdag 14 september 2001 19:30 schreef Phreak het volgende:
Niet omhoog schoppen als dit niet nodig is.
Is hier dus absoluut niet nodig.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
check dit: http://www.zatcc.f2s.com/bestellijst.htmOp vrijdag 19 oktober 2001 19:36 schreef Koekie007 het volgende:
sta ik ook nog steeds als gegadigde ????
Verwijderd
(Is trouwens geen grap: met een figuurzaag en een bijpassend metaalzaagje zou je zelf je fanguard uit een plaatje alu kunnen zagen. Kost alleen bloed, zweet en tranen. Of leen zo'n tafel-figuurzaagmachine.
ja ga jij ff 50 fangrills doen danOp zondag 21 oktober 2001 14:03 schreef augustus het volgende:
Dat wordt dus een weekendje figuurzagen!
(Is trouwens geen grap: met een figuurzaag en een bijpassend metaalzaagje zou je zelf je fanguard uit een plaatje alu kunnen zagen. Kost alleen bloed, zweet en tranen. Of leen zo'n tafel-figuurzaagmachine.
[afbeelding])
je kan hem beter even mailen daaroverOp maandag 22 oktober 2001 01:28 schreef funksngrooves het volgende:
Als je er een over hebt moet je het maar even posten dan wil ik er namelijk wel een.
Verwijderd
Op maandag 22 oktober 2001 01:43 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
je kan hem beter even mailen daarover
nee sorry !!Op maandag 22 oktober 2001 01:47 schreef lama het volgende:
ze zijn er zeker niet in 210 mm(heb zo'n lompe papst op 220V draaien, volledig zonder grilletje)
Ik heb nog helemaal geen grills !!
Beter dat ik ze deze week heb,
anders verklaar ik amerika de oorlog !!
(geintje george !!)
Ik heb geen fangrills om te gooien !!!Op dinsdag 23 oktober 2001 14:30 schreef cheshire87 het volgende:
looolen hoe wou je dat gaan winnen
zeker door met fangrills te gaan gooien
![]()
das nou juist het probleem
Met UPS doort het hooguit een paar dagen, met de boot maximaal 4 weken, vanuit Canada varen we dingen over in verzamelcontainers (waar jouw pakketje ook in komt) en dat duurt 18 dagen, inclusief laden, lossen, bekijken door de douane etc.
Wat je moet zie te achterhalen, laten faxen oid, is het verzendbewijs, of beter nog de "bill of lading" of het "house airwaybill". Dan kan je navraag doen vanaf jouw kant, of het doosje niet ergens op Schiphol in een hoekje staat te verstoffen.
Niet dat ik er verder mee te maken heb, maar ik dacht, geef ook wat input.....
Gr33tz TuRk aka OriOn.
of in CS KnaLMeneeR