Toon posts:

Nero probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een probleem, ik heb net een nieuwe PC, specs staan hieronder. Nu heb ik alleen een naar probleem, mijn acer brander doet het niet echt. Voluit een ACER 12x8x32. HEt probleem is dat ie het vanaf het begin al niet echt doet. Ik heb na 15 cd's branden er 3 geslaagd gefikt. BEn ermee naar de winkel geweest. Zij testen en bleek het te doen. Ze hebben er mee gefikt en lukte. DUs brander is niet probleem. Het bleek met swap-file te maken te hebben. Nog een cd'tje gefikt. lukte en daarna opeens niet meer. Trouwens na opnieuw win2k erop gezet te hebben. IK vroeg me nu af hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen. HEeft met swap-file te maken volgens de winkel.

Nog even op een rijtje:
- 4 van totaal 17 cd's zijn gelukt.
- na format en nieuwe install van win2k deed ie het niet meer.
- schijnt volgens de winkel met de swap-file te maken te hebben.
- ACER 12x8x32
- ik draai Nero 5.0.3.5

hieronder de logfiles:

http://home.wanadoo.nl/marcnolte/12-08-2001.txt
http://home.wanadoo.nl/marcnolte/24-08-2001.txt
http://home.wanadoo.nl/marcnolte/26-08-2001%202nd.txt
http://home.wanadoo.nl/marcnolte/26-08-2001.txt

Ik hoop dat het snel opgelost kan worden, want ik wordt doodziek van dit probleem.::r:r:r:r:r:r:r

Thanx

Verwijderd

Ja sux erg balen :r :r

Volgens mij is het onzin over die swapfile, maarja met dedicated weet je het maar nooit |:(

hup

Verwijderd

Topicstarter
juist, beetje vage en klantonvriendelijke mensen. kan met 1 woord omschrijven namelijk: klootzakken.

Asl dit niks opleverd, zal ik toch echt met veel gezeik terug moeten naar de winkel, hehehehe. Verheug me er nu al op.

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:14 schreef marcnolte het volgende:
juist, beetje vage en klantonvriendelijke mensen. kan met 1 woord omschrijven namelijk: klootzakken.

Asl dit niks opleverd, zal ik toch echt met veel gezeik terug moeten naar de winkel, hehehehe. Verheug me er nu al op.
Whehe lekker uitlullen en schelden :P

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:01

frapex

got r00t

ehm.. brand eens wat langzamer kan aan de cds liggen ofzo

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik zou eerst maar even de laatste versie downloaden. Het kan aan de swapfile liggen. als je deze te klein hebt gemaakt. Je moet geen extra zware proggies draaien als je brand. Updat je firmware. kijk of je dma aan of uit staat en probeer beide settings uit. upgrade je bios. of probeer een langzamere snelheid

brabrabrabra...

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft steeds een of andere prefix error. Geen idee wat het betekend. Ik heb zoals je ziet op 4x gebrand, lukt nog steeds niet. Ik krijg steeds deze error.

effe een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/marcnolte/acer.jpg

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:01

frapex

got r00t

ok. hij kan de cd niet fixeren. dus het is in ieder geval GEEN swap file, want hij brand tenslotte de hele cd (,maar fixeerd de cd dus niet)

wat het wel kan zijn weet ik ook zo niet.. mogelijk rotte cds, rotte brander, denk geen rot brandprogramma, want nero is zeker niet slecht :)

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Verwijderd

Topicstarter
Bij vo0 heb ik met dezelfde cd's gefikt, allemaal gelukt.
IK heb eens mijn philips CDD3610 brandertje (extern en oud) er aan gehangen, en onder win98 met dezelfde neroversie gefikt. CD's lukken prachtig. WAt houd die prefix error nou precies in??? iemand ideeen.

thanx

Verwijderd

Een vriend van me had ook problemen met een acer 1208. Bij hem hielp het om Nero 5.5 te installeren (het bleek dat de bijgeleverde versie van Nero (volgens mij 5.0.3.x) de brander niet goed ondersteunde).

Verwijderd

Topicstarter
IK heb de nieuwe versie gedownload, versie 5.5.4.0, en gebrand, nu geeft ie een andere error. Hier een screenshot. Damn, ik wil dat ie het doet, help me.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/marcnolte/nero.jpg

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 20:43
Misschien een hele domme vraag maar heb je wel alle (en eventueel zelfs alle nieuwste) drivers geinstalleerd? Kijk anders ook ff op www.viahardware.com voor de kt7faq

Workstation

Verwijderd

Topicstarter
jep, voor deze brander zijn geen drivers nodig. En ik heb al een bios-update gedaan. Maar....
Na nog even rond gekeken te hebben, heb ik win98 erop gezet. en gefikt. EN wat denk je. ze lukken. Mooi toch.
Nu snap ik nog steeds niet waarom ie het niet onder win2k doet en wel onder win98. natuurlijk wil ik wel gaarne dat ie het ook onder win2k gebruik, want dat OS gebruik ik.

Het is trouwens ondertussen geen Nero probleem meer, maar een ACER probleem.

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

Verwijderd

Topicstarter
hallo? probleem is nog steeds niet opgelost hoor. Ik wil hem nog steeds graag gebruiken. Heeft iemand nog een oplossing.

Hartelijk bedankt

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind deze regel in je logs een beetje vreemd:

13:51:56#44 TRANSFER -34 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1698
Cannot write compilation to selected recorders simultaneously

13:51:56#45 Phase 34 File dlgbrnst.cpp, Line 1193
Simulation failed at 12x (1800 KB/s)

Dit is de regel vlak voordat de software besluit dat het niet lukt.. Het wekt de suggestie dat de software 'denkt' met meerdere recorders tegelijk bezig te zijn?

Ik zou zeggen: Probeer eens brander software van een andere fabrikant? Gewoon een demo downloaden en installeren.

Nothing is impossible

Pagina: 1