Hallo ik ben nieuw op het forum mijn vraag is wat voor stuursignaal gebruiken op de P/V switch van een Tesy WPB?
...
tesy wpb Aqua Thermica 260L en Solaredge 32 panelen PV installatie Inline energiemeter en dry switch
..De warmtepompboiler werkt goed, ik gebruik de ingebouwde timer voor in en uitschakelen.Alleen wil ik sneller bijverwarmen met het thermisch element als ik een overschot aan energie heb. Dit wordt geschakeld via een P/V switch terminal. Vanuit de fabriek zit hier een lus op gemonteerd en de standaard waarde is 0 (signaal op afstand aan / uit ).Ik kan nu alleen handmatig Elektrisch bijverwarmen in evt combinatie met de wpb compressor. Bij aanpassing van parameter 35 waarde van 0 naar 1 omzetten
is de fotovoltaische functie beschikbaar .De therminal moet aangesloten worden op eenlaagspannings signaal van de pv installatie. Ik ben niet super technisch en wil niet iets beschadigen .Is dit AC of DC en wat voor max voltage. Monteur langs geweest van de inporteur deze wist het niet en Solaredge stuurt info over de energiemeter en een potentiaalvrij schakel relais. Ik kom niet verder heeft iemand een idee ? bedankt alvast
...
tesy wpb Aqua Thermica 260L en Solaredge 32 panelen PV installatie Inline energiemeter en dry switch
..De warmtepompboiler werkt goed, ik gebruik de ingebouwde timer voor in en uitschakelen.Alleen wil ik sneller bijverwarmen met het thermisch element als ik een overschot aan energie heb. Dit wordt geschakeld via een P/V switch terminal. Vanuit de fabriek zit hier een lus op gemonteerd en de standaard waarde is 0 (signaal op afstand aan / uit ).Ik kan nu alleen handmatig Elektrisch bijverwarmen in evt combinatie met de wpb compressor. Bij aanpassing van parameter 35 waarde van 0 naar 1 omzetten
/f/image/lq3kpWOjQJph3zOzi2EtORiq.png?f=fotoalbum_large)