Op 15 september 2019 heb ik samsung galaxy buds zwart besteld. Deze heb ik een aantal maanden met veel plezier gebruikt totdat één van de twee oortjes met een veel zachter volume begon te spelen. De oortjes teruggebracht en het probleem werd opgelost. In de afgelopen jaren heb ik met exact hetzelfde probleem mijn oortjes nog 3 keer weg moeten brengen. Nu heb ik hetzelfde probleem weer alleen kan ik ze niet meer gratis laten maken. Ik vraag mij af wat het probleem kan zijn aangezien de oortjes iedere keer gemaakt zijn, het dan weer een aantal maanden goed doen en vervolgens weer hetzelfde probleem optreedt.
Mijn vraag
Wat kan ik proberen om mijn oortjes weer goed te laten functioneren?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om de oortjes los te koppelen te resetten via de galaxy buds app. Helemaal opladen van de oortjes had ook geen effect. Het volume van het defecte oortje is denk ik zoon 10%.
Mijn vraag
Wat kan ik proberen om mijn oortjes weer goed te laten functioneren?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om de oortjes los te koppelen te resetten via de galaxy buds app. Helemaal opladen van de oortjes had ook geen effect. Het volume van het defecte oortje is denk ik zoon 10%.