BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Vraag
Alle reacties
Aan de eisen die je hebt, zit je eenmaal aan een hoog budget.
Dus zou zeggen kijk vooral met welk budget je wil kijken. En wat echt een vereiste is.
HDMI 2.1 zit je snel vanaf 500/600 euro.
Dus zou zeggen kijk vooral met welk budget je wil kijken. En wat echt een vereiste is.
HDMI 2.1 zit je snel vanaf 500/600 euro.
Ja, receivers zijn duur geworden. Iets met aanhoudende chiptekorten.
Spotify connect zou gewoon ook moeten werken. Waar ik de meeste issues tegenkomen is netwerkgerelateerd. Kabel is uiteraard stabieler, maar dingen als multicast/broadcast aanzetten en de juiste dns settings overal helpt ook.
Spotify connect zou gewoon ook moeten werken. Waar ik de meeste issues tegenkomen is netwerkgerelateerd. Kabel is uiteraard stabieler, maar dingen als multicast/broadcast aanzetten en de juiste dns settings overal helpt ook.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Bekabeld aangesloten, maar 1 netwerk/subnet, met DHCP etc. Zonder iets te wijzigen werkt hij gewoon maanden, en dan 2 maanden niet, en op een gegeven moment is ie er wel weerThe Eagle schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:19:
Ja, receivers zijn duur geworden. Iets met aanhoudende chiptekorten.
Hier hadden meerdere mensen last van.
Maar goed, daar ging dit topic niet over.
Dat de prijs nu eenmaal begint bij ~€600 is een gegeven, nu eentje vinden die dus aan mijn wensen voldoet. Hoeft geen Denon te zijn. Ik weet niet hoe de Spotify en multi-room audio bij andere merken geregeld is.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
De goedkoopste met HDMI 2.1 in de pricewatch is nu de Yamaha RX-V4A voor 519.
Yamaha heeft het Musiccast-systeem voor streaming audio, mijn ervaringen daarmee zijn al jaar of vier heel positief (gebruik met name Spotify en internetradio).
Yamaha heeft het Musiccast-systeem voor streaming audio, mijn ervaringen daarmee zijn al jaar of vier heel positief (gebruik met name Spotify en internetradio).
Let wel dat Yamaha niet de volle 48 Gbps haalt over HDMI 2.1 maar blijft steken op 24 Gbps. Qua "HDMI 2.1" is de implementatie bij genoemde reeks discutabel.mikkip schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:45:
De goedkoopste met HDMI 2.1 in de pricewatch is nu de Yamaha RX-V4A voor 519.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1