Toon posts:

Laatste week zeer traag internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatste week heb ik veel last van traag internet hebben misschien meer mensen hier last van ik heb ADSL basic van HccNet. Zeker als ik eDonk*y aan heb is ie helemaal niet vooruit te branden en ook al is de download snelheid bij eDonk*y dan maar 5kb per sec. Ik snap niet wat het probleem is. Weten jullie het misschien.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Zou je misschien ff kunnen kijken op www.mordax.nl wat je snelheid is ?

Rond de 50 kb/s is okay, upload 6 kb/s (ongeveer)

Maakt het zoeken naar een oplossing misschien wat makkelijker :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb 53kb/s en 6kb/s upload maar sites openen zo traag zal het morgen nog een keer herhalen als ik edonk*y heb draaien.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 31 augustus 2001 22:09 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb 53kb/s en 6kb/s upload maar sites openen zo traag zal het morgen nog een keer herhalen als ik edonk*y heb draaien.
Je mag ook gewoon edonkey zeggen, hoor :)

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Nu uw downlaod snelheid bedraagt 1 kb/s en bij edonkey heeft maar iets van 5kb/s liep die toen. Waar is die andere 44kb/s gebleven :? iemand hier een antwoord op Dit is echt BAGGER :(

Verwijderd

Topicstarter
WAT the f*ck 0 kb/s upload ik heb echt Hulp nodig dit is nog erger dan met mn 33k6 modem

Verwijderd

Vaag !, heb je het alleen met Edonkey dat die verbinding zo inklapt of ook met KaZaA/WinMX enz enz...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier alleen last van met edonkey

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 14:59

klokop

swiekie swoeng

ik heb ook het idee dat ik daar alleen met edonkey las van hep. uit dus maar weer dat beest

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
ik heb dat ook wel eens, alleen is dat altijd een broertje op de andere comp die weer eens 30 mp3-tjes upped :(
Pagina: 1