Mailadres geblokkkeerd, reset-adres al lang buiten gebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Ambers
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14:59
Mijn vraag:
Ik geraak niet meer in mijn GMX mailbox, mijn paswoord is door Google gevonden in een lijst van gekraakte paswoorden.... dus blokkeerde GMX mijn mailbox

Op zich niet zo erg, via paswoord vergeten een nieuw d'r in en OK...
tenzij dat de webside waarop ik 35j geleden mijn¨PW returnlink plaatste: s****@skynet.be is ook niet meer te bereiken.
Dus de link reset PW doet het niet meer en andere manier ken ik niet.

Hoe krijg ik dit weer in orde?.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij een betaalde account is er nog wel wat te bewijzen via de financiele stroom. Hier geef ik je eerlijk gezegd weinig kans...

Enige (kleine) hoop: neem contact op met de servicedesk, overlaad ze met bewijzen: welke IP-adressen de laatste weken/maanden/jaren? Welke clients?

Hoe dan ook is GMX geen Windowsversie, dus ik verplaats je vraag even van Windows clients naar de internet-buren :)

Ik zal ook de topictitel wat aanpassen want 'Duivelskring, HOE geraak ik hieruit?' zegt niets over de vraag (kan net zo goed gaan over voedingen, auto's of de liefde :P )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59

slaay

Natuurbeleven.com

Dit al geprobeerd:
If you have not saved your contact information in your account settings or the information saved is no longer valid, a password recovery code cannot be sent automatically. Please click None of the above and follow the instructions.
Bron: https://support.gmx.com/a...-find-saved-password.html

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Ambers
Ja maar ik ben al sinds 1985 bij GMX, en had als retoursite s***@ skynet.be en die is sinds 1986 nooit meer gebruikt en nu met de noorderzon vertrokken, heb nu GMAI genomen maar ben mails kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

En wat heef de servicedesk gezegd?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Ambers
draaien rond de pot, gemeld dat emailresetadres niet toegankelijk was en geen resultaat.

Bij de free emailbox is het een computer die antwoord, bij de betalende kan je telefoneren :(

Mijn email is nu bij Gmail

Driver moet ik nog lezen

[ Voor 36% gewijzigd door Jan Ambers op 11-03-2023 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47
Jan Ambers schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:38:
Ja maar ik ben al sinds 1985 bij GMX, en had als retoursite s***@ skynet.be en die is sinds 1986 nooit meer gebruikt en nu met de noorderzon vertrokken, heb nu GMAI genomen maar ben mails kwijt

*knip* dit voegt niks toe en draagt niet bij aan het vinden van een oplossing.

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 13-03-2023 02:33 ]

Cloud ☁️

Pagina: 1