Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoi, ik twijfel al een jaar lang om een nieuwe PC te kopen, maar nu is mijn oude PC stu dus zal ik wel moeten. Ik ben op zoek naar een goede gaming PC waar ik weer een aantal jaar mee voruit kan. Zowel nieuwe als oude games (Fallout 3, Oblivion, GTA V, Far Cry 3 - 6, de laatste Assassins Creed games, Cyberpunk).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 2000 euro, inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen Muis en toetsenbord en een oude harde schijf met wat data (die ik misschien wel wil migreren naar een iets nieuwere als dat niet te duur is).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tja dit is lastig. Ik heb eigenlijk een beetje de pricewatch(es) bijeen geschraapt?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig zelf naar Intel/Nvidia, maar dat is zeker geen harde eis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het lefst neem ik een kast die een beetje low-profile is en wordt de setup niet al te luidruchtig. Ik gebruik mijn computer ook om DVDs op te kijken, dus DVD lezer is nodig.
Ga je overklokken?
Nee (Tenzij misschien XMP?)
Wat verwacht je van ons?
Tja, voornamelijk even een dubbel-check. Zie ik iets over het hoofd, Zijn bepaalde dingen overkill of juist underkill?
Hoi, ik twijfel al een jaar lang om een nieuwe PC te kopen, maar nu is mijn oude PC stu dus zal ik wel moeten. Ik ben op zoek naar een goede gaming PC waar ik weer een aantal jaar mee voruit kan. Zowel nieuwe als oude games (Fallout 3, Oblivion, GTA V, Far Cry 3 - 6, de laatste Assassins Creed games, Cyberpunk).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 2000 euro, inclusief scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen Muis en toetsenbord en een oude harde schijf met wat data (die ik misschien wel wil migreren naar een iets nieuwere als dat niet te duur is).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tja dit is lastig. Ik heb eigenlijk een beetje de pricewatch(es) bijeen geschraapt?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig zelf naar Intel/Nvidia, maar dat is zeker geen harde eis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het lefst neem ik een kast die een beetje low-profile is en wordt de setup niet al te luidruchtig. Ik gebruik mijn computer ook om DVDs op te kijken, dus DVD lezer is nodig.
Ga je overklokken?
Nee (Tenzij misschien XMP?)
Wat verwacht je van ons?
Tja, voornamelijk even een dubbel-check. Zie ik iets over het hoofd, Zijn bepaalde dingen overkill of juist underkill?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 317,96 | € 317,96 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690-A | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G | € 745,97 | € 745,97 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 73,24 | € 73,24 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB3271QSU-B1 Zwart | € 346,25 | € 346,25 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Optische drives | ASUS SDRW-08D2S-U Zwart | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Voedingen | Corsair TX750M (2021) | € 102,98 | € 102,98 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 58,49 | € 58,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.016,69 | ||
/f/image/z7WRwGxrYOCPxTW9qbAFSSVX.png?f=fotoalbum_large)