Op 3-5-2022 werd er in dit artikel gezegd dat er over enkele wekenwordt overgestapt naar een nieuw advertentie systeem en dat het Google advertentie systeem dan wordt uitgeschakeld waardoor er geen thirdpartytracking meer zou plaatsvinden.
.plan: Tweakers stopt met thirdpartytracking en cookiemuur
Nu heb ik er verder nooit aandacht aan besteed, maar ik kreeg ineens dit te zien (+/- 10 minuten geleden):
:strip_exif()/f/image/UTWZ9SlvAowQOacheeBRtPEE.jpg?f=fotoalbum_large)
Het viel mij op vanwege het feit dat ik vandaag toevallig oo de Pricewatch eens gekeken naar deze telefoon. Hierbij heb ik alleen bij de kenmerken gekeken en heb ik verder op geen link o.i.d. geclickt.
Vanwege dit, komt het bij mij over dat er blijkbaar nog steeds tracking wordt gedaan.
Klopt dit?
.plan: Tweakers stopt met thirdpartytracking en cookiemuur
Nu heb ik er verder nooit aandacht aan besteed, maar ik kreeg ineens dit te zien (+/- 10 minuten geleden):
:strip_exif()/f/image/UTWZ9SlvAowQOacheeBRtPEE.jpg?f=fotoalbum_large)
Het viel mij op vanwege het feit dat ik vandaag toevallig oo de Pricewatch eens gekeken naar deze telefoon. Hierbij heb ik alleen bij de kenmerken gekeken en heb ik verder op geen link o.i.d. geclickt.
Vanwege dit, komt het bij mij over dat er blijkbaar nog steeds tracking wordt gedaan.
Klopt dit?