Toon posts:

Vastelastenbond - contract - opzeggen of aanhouden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:43
Beste luitjes,

Graag jullie advies, maar ook aandacht voor een ieder die vorig jaar gekozen heeft voor de Service van Vastelastenbond.nl

Voor degene die deze partij niet kennen:
Vorig jaar heb ik via een tip op het forum (https://gathering.tweaker...message/72444932#72444932) hier een contract afgesloten. Voor een abonnement van 49 euro per jaar, geef jij hen de machtiging om een energiecontract af te sluiten voor een scherp tarief. Welk contract was al voor het afsluiten bekent, dat staat namelijk op de Vastelastenbond website (https://www.vastelastenbond.nl/energie-vanzelf-geregeld/). Dit bieden ze overigens nog steeds aan.

Vond het toendertijd redelijk vreemd model, een abonnement bij een tussenpartij, die een al bekend enerhiecontract voor jou afsluiten. Maar afijn, het was heel scherp geprijst, en mijn variabel contract was 2.5x zo duur. Via hen nu dus bij Gewoon Energie, was qua prijs toen erg goed was (en nog steeds prima)

Maar ik had nog op mijn lijstje staan om ze een keer te bellen, en wat nu het idee voor dit jaar is, het is immers een jaarabonnement, welke stilzwijgend verlengd gaat worden wanneer ik niet opzeg. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die redelijk verbaasd was van mijn belltetje. Gaf aan dat ze rond het eind van de looptijd weer contact opnemenen voor volgend jaar. Toen ik aangaf dat ik dan alvast mijn abonnement wil opzeggen werd ze een beetje pissig en gaf ze aan dat dat onmogelijk was. Dat zou namelijk betekenen dat ik per direct geen klant meer ben, er is geen optie om mijn opzegging pas effectief te maken in sepember. Ze gaf aan dat ze wellicht de komende maanden advies kan geven over een eventuele overstap in september.

Heb het gesprek maar beeindigd, dat ik erover nadenk. Maar heb er geen lekker gevoel bij. Ze kon mij ook niet vertellen wat mijn opzegtergmijn is. Mijn vraag aan jullie:
1. Hebben er mensen ervaring met deze service voor meerdere jaren. Is het zinvol om klant te blijven? Wat is de opzegtermijn?
2. Heb ik hen nu de machtiging gegeven om in de loop van dit jaar een nieuw contract af te sluiten (zie hieronder de voorwaarden). Medewerker gaf aan altijd vooraf te bellen, maar wanneer ik de voorwaarden lees hebben zij een volledige machtiging om in mijn naam contracten af te sluiten.

Algemene voorwaarden: https://www.vastelastenbond.nl/algemene-voorwaarden/
Een mail die ik heb ontvangen (geeft iets meer context)
Beste X
Welkom bij Energie Vanzelf Geregeld! Wat leuk dat je je via onze website hebt aangemeld voor deze slimme service. Vanaf nu zijn je energiezaken in goede handen. Onderstaand de verschillende stappen van Energie Vanzelf Geregeld. Zo weet je precies wat je kunt verwachten.
Aanmelding compleet? Om je bij een energieleverancier aan te kunnen melden, gebruiken we de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Mochten we nog gegevens missen, dan nemen we even telefonisch contact op.

We houden de markt voor je in de gaten en kiezen op het moment van jouw overstap het goedkoopste contract van Nederland. Daarvan ontvang je een bevestiging.
Voor deze service betaal je ons € 49 per jaar waardoor we gegarandeerd onafhankelijk alle contracten kunnen vergelijken. Mocht je gedurende het proces vragen of opmerkingen hebben, bel of mail dan gerust met de Vastelastenbond (040-7200200).
Twijfel je nog? Neem gerust contact op (Op Energie Vanzelf Geregeld zit 14 dagen bedenktijd)

[Voor 3% gewijzigd door lucatoni op 07-03-2023 16:02]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31
Persoonlijk vindt ik een best dure service en zou ik niet in zee gaan met dergelijke partij, maar goed dat blijft mijn opinie. Persoonlijk ik zie geen reden om niet per direct op te zeggen, immers ze hebben reeds hun dienstverlening geleverd voor het lopende jaar en ik neem aan dat het energiecontract gewoon op jouw naam staat. Zelfs als ze zo ver zouden gaan om het energiecontract op te zeggen zal je op dat moment een nieuwe energiecontract moeten aangaan met een partij naar jouw voorkeur, ik acht het onwaarschijnlijk dat dit gaat plaatsvinden.

In het algemeen is de minimale opzegtermijn één maand voor consumentenovereenkomsten, in uitzonderlijke gevallen kan het langer zijn.

Vooropgesteld ik heb geen ervaring met deze partij, maar ik heb genoeg ervaringen met partijen die tegensputteren bij vroegtijdige opzeggingen. Het is in mijn opinie niets anders dan zeer klantonvriendelijke methode klanten proberen te binden en het is een kwestie van doorzetten. Ik heb tot op heden altijd aan het langste eind getrokken, al vereist het soms een lange adem.

Het belangrijkste is zorgen dat bewijzen hebt, dus zeg bij voorkeur via email op, waarbij uitdrukkelijk vermeldt dat ze niet langer gemachtigd zijn namens jou een nieuwe contract(en) af te sluiten. Als ze reageren op de opzegging via de mail dan sta je twee nul voor in de "wedstrijd", want dan heb je bewijs dat je hebt opgezegd en wanneer dat is gebeurt en belangrijkste je hebt bewijs dat de email is ontvangen en gelezen. Mocht je telefonisch opzeggen stuur na afloop van het gesprek een email aan het bedrijf waarin je refereert aan het telefoongesprek, vermeldt wanneer je gebeld hebt, hoe laat en met wie je contact hebt gehad over de opzegging en intrekking van de machtiging wederom om bewijslast te genereren.

Mochten ze de dienst stilzwijgend verlengen, stuur je bij voorkeur wederom een mail waarin je refereert aan de tijdige opzegging die je eerder hebt gedaan en storneer je de incasso. Indien ze een nieuw energiecontract afsluiten voor je, neem je contact op met deze partij en geef je aan dat je deze dienst hebt opgezegd en dat ze geen machtiging meer hebben om namens jou nieuwe contracten aan te gaan.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• lucatoni
Thanks squaddie. Iets meer context: vorig jaar werden er amper vaste energiecontracten meer aangeboden, en via deze constructie kon je nog tarieven krijgen die tegen het plijsplafond aanzaten. Daar had ik wel 49 euro voor over. Maar je hebt verder helemaal gelijk, en je opmerking heeft mij getriggered om per mail op te zeggen. En zou iedereen die ook hier ook aangesloten zit, om goed in de gaten te houden dat je tijdig opzegt. Dat voorkomt 49 euro fee, maar nog belangrijker, dat er opeens een energiecontract wordt afgesloten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Link123
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-05 00:18
lucatoni schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:59:
Beste luitjes,

Graag jullie advies, maar ook aandacht voor een ieder die vorig jaar gekozen heeft voor de Service van Vastelastenbond.nl

Voor degene die deze partij niet kennen:
Vorig jaar heb ik via een tip op het forum (https://gathering.tweaker...message/72444932#72444932) hier een contract afgesloten. Voor een abonnement van 49 euro per jaar, geef jij hen de machtiging om een energiecontract af te sluiten voor een scherp tarief. Welk contract was al voor het afsluiten bekent, dat staat namelijk op de Vastelastenbond website (https://www.vastelastenbond.nl/energie-vanzelf-geregeld/). Dit bieden ze overigens nog steeds aan.

Vond het toendertijd redelijk vreemd model, een abonnement bij een tussenpartij, die een al bekend enerhiecontract voor jou afsluiten. Maar afijn, het was heel scherp geprijst, en mijn variabel contract was 2.5x zo duur. Via hen nu dus bij Gewoon Energie, was qua prijs toen erg goed was (en nog steeds prima)

Maar ik had nog op mijn lijstje staan om ze een keer te bellen, en wat nu het idee voor dit jaar is, het is immers een jaarabonnement, welke stilzwijgend verlengd gaat worden wanneer ik niet opzeg. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die redelijk verbaasd was van mijn belltetje. Gaf aan dat ze rond het eind van de looptijd weer contact opnemenen voor volgend jaar. Toen ik aangaf dat ik dan alvast mijn abonnement wil opzeggen werd ze een beetje pissig en gaf ze aan dat dat onmogelijk was. Dat zou namelijk betekenen dat ik per direct geen klant meer ben, er is geen optie om mijn opzegging pas effectief te maken in sepember. Ze gaf aan dat ze wellicht de komende maanden advies kan geven over een eventuele overstap in september.

Heb het gesprek maar beeindigd, dat ik erover nadenk. Maar heb er geen lekker gevoel bij. Ze kon mij ook niet vertellen wat mijn opzegtergmijn is. Mijn vraag aan jullie:
1. Hebben er mensen ervaring met deze service voor meerdere jaren. Is het zinvol om klant te blijven? Wat is de opzegtermijn?
2. Heb ik hen nu de machtiging gegeven om in de loop van dit jaar een nieuw contract af te sluiten (zie hieronder de voorwaarden). Medewerker gaf aan altijd vooraf te bellen, maar wanneer ik de voorwaarden lees hebben zij een volledige machtiging om in mijn naam contracten af te sluiten.

Algemene voorwaarden: https://www.vastelastenbond.nl/algemene-voorwaarden/
Een mail die ik heb ontvangen (geeft iets meer context)
Beste X
Welkom bij Energie Vanzelf Geregeld! Wat leuk dat je je via onze website hebt aangemeld voor deze slimme service. Vanaf nu zijn je energiezaken in goede handen. Onderstaand de verschillende stappen van Energie Vanzelf Geregeld. Zo weet je precies wat je kunt verwachten.
Aanmelding compleet? Om je bij een energieleverancier aan te kunnen melden, gebruiken we de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Mochten we nog gegevens missen, dan nemen we even telefonisch contact op.

We houden de markt voor je in de gaten en kiezen op het moment van jouw overstap het goedkoopste contract van Nederland. Daarvan ontvang je een bevestiging.
Voor deze service betaal je ons € 49 per jaar waardoor we gegarandeerd onafhankelijk alle contracten kunnen vergelijken. Mocht je gedurende het proces vragen of opmerkingen hebben, bel of mail dan gerust met de Vastelastenbond (040-7200200).
Twijfel je nog? Neem gerust contact op (Op Energie Vanzelf Geregeld zit 14 dagen bedenktijd)
Hey lucatoni. Heb dezelfde ervaring als jij hebt. Heb uiteindelijk gevraagd om bevestiging van opzegging en gekregen. Mijn indruk is dat zij jaarlijks de boer op gaan met de volumes die hun leden afnemen en dat ze daarom proberen je zo aan boord te houden. Op zich begrijpelijk en misschien ook prima.

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:10
squaddie schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:39:
Persoonlijk vindt ik een best dure service en zou ik niet in zee gaan met dergelijke partij, maar goed dat blijft mijn opinie.[...]
Vind het wel meevallen, veel mensen stappen jaarlijkse over via prijsvergelijk-websites en die werken ook niet gratis. Zij worden gewoon betaald door de nieuwe leverancier en dat kost wel meer dan 50 euro. De nieuwe leverancier neemt die kosten gewoon mee in hun aanbod.
Bij de Vastelastenbond betaal je de tussenpartij direct en hoeft de leverancier niets door te rekenen.

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 21:32
Had toevallig de zelfde vraag, mooi dat hier nu een topic voor is.

Be benieuwd of je gewoon kan opzeggen zonder gezeur, dat ze niet je lopende contract bij gewoon energie gaan stopzetten ofzo.

Ik wacht even de bevindingen af van @lucatoni en als daar verder geen gekke dingen uit voortkomen, dan ga ik ook opzeggen.

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:24
Niet specifiek ervaring met deze partij maar wat ik doe wanneer ik voor de zekerheid al wil opzeggen zodat ik het niet vergeet. Schrijf een aangetekende brief waarin je stelt dat je op datum x je contract wilt beëindigen.

Bewijs van verzenden en ontvangst bewaren. Mochten ze toch verlengen kan je ze wijzen op de brief die je 6 maanden geleden hebt gestuurd.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Koekerwauz_NL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 19:05

Koekerwauz_NL

AMD scorpius

Ja, hier een hele nare ervaring mee opgedaan. Ik ben inmiddels van ze af als het goed is. Tis gewoon een oplichtersbende die vorig jaar wat geld heeft verdient over de rug van wanhopige consumenten door het verkopen van een ‘vast’ energie contract met hun service Energie Vanzelf Geregeld. De prijzen van Gewoon energie, wat ze me aanboden, waren duurder dan Essent waar ik toen zat. Meteen de hele zooi via herroeping gecanceld. Met Gewoon energie was het zo geregeld. Had alles binnen 2 dagen opgezegd. Maar van de VLB geen bevestiging gekregen van mijn annulering. En dan doodleuk een rekening sturen na 2 maanden. En toen begon het gezeik….

Ik pen morgen wel het verhaal(tis laat) en hoop dat ze niet meekijken want dan weten ze wie ik ben…

Crosshair V, FX-6200, HD 6970, Corsair sizzle

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Koekerwauz_NL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 01:54:
Ik pen morgen wel het verhaal(tis laat) en hoop dat ze niet meekijken want dan weten ze wie ik ben…
Zet het tussen [ mo ] [ /mo ] tags (zonder de spaties) dan zien alleen ingelogde tweakers het.

offtopic:
Ik zit al bij een van oudsher bekende energieleverancier (van voor de privatisering) en dat vind ik prima. Ik trap liever niet in de koeienvlaaien die de energiecowboys achterlaten. Sommige bedrijven gebruiken officieel klinkende namen voor een nieuw bedrijf met bedenkelijke acquisitiemethoden. Een 'bond' die feitelijk een bedrijf is, een consumentenvereniging die ook een bedrijf is en alleen qua naam de schijn ophoudt. Trap er niet in en check eerst de klachten over het bedrijf bij de echte consumentenbond: https://klachtenkompas.nl.

Pas ook op voor monopolisten zoals wijkverwarmingsbedrijven. Die hebben de tarieven enorm verhoogd, terwijl ze soms niet eens gas gebruiken. Dat wordt mogelijk gemaakt door de tandeloze ACM die de tarieven opstelt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Koekerwauz_NL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 19:05

Koekerwauz_NL

AMD scorpius

Mijn verhaal:

In september via via vernomen van de VLB dat ze een 1 jarig energie-contract aan konden bieden tegen een scherpe prijs. Aangezien we all-eletric zijn dacht ik met de prijsontwikkelingen in het achterhoofd dat ik met een vast contract een goede keus zou maken. Op dat moment leek dat ook zo dus. Even verder in de materie gedoken bij Essent destijds onze stroomleverancier en de VLB benaderd voor zo'n 1 jarig contract. Ik kreeg de aanbieding binnen en deze wilde ik dan per 1 jan 2023 in laten gaan omdat dan de prijzen van Essent nog hoger zou zijn. Echter het aangeboden contract was helemaal niet goedkoper en daarnaast hadden ze wat zaken niet goed vastgelegd in het nieuwe contract dus het klopte ook niet. Ik was teleur gesteld en heb per direct besloten om de zaak terug te draaien via het herroepingsformulier. Via Gewoon Energie ging dat duidelijk en snel via hun website. Want dat zou de nieuwe leverancier worden.
Van Gewoon Energie netjes binnen enkele dagen de bevestiging gekregen dat alles geannuleerd was.
Dus dat liep zoals het hoort. Chapeau!

Dan de VLB. Ze geven aan dat je 2 weken bedenktijd hebt maar dat gaat enkel over het energiecontract niet over Energie Vanzelf Geregeld van de VLB. Die 49 euros moet je direct betalen wat ze hebben 'bemiddeld'. Dat staat niet duidelijk op hun website (achteraf). Ik heb me via hun online omgeving afgemeld voor EVG. En toen stond er in de kleine lettertjes bij dat je de annuleringsbevestiging in de gaten moet houden want...ja want?!?!. Dus hier ging het fout. Ik heb dus gebeld na 3 weken geen annuleringsbevestiging te hebben gekregen. Dan krijg je medewerker die werkelijk geen idee heeft wat ik bedoel. Mevrouw ik wil een schriftelijke bevestiging van mijn annulering das niet zo moeilijk lijkt me. Ondertussen heb ik mijn 49 euro gestorneerd. Zo'n wanprestatie verdient mijn geld niet. Toen kwam in oktober de eerste herinnering al binnen. Weer gebeld. Ja maar ik was te laat met annulering want ik had eerder moeten bellen. Echt de omgekeerde wereld...kan me er zo kwaad over maken. Toen veel mail verkeer dat hun wijze van werken niet kan en dat dat niet echt klant vriendelijk is. Ik had me immers al direct afgemeld voor EVG...Gaan ze aan mij vragen hoe ik dat gedaan heb. Alsof ze weten dat annuleren via hun website bewust zo gedaan is om mensen te misleiden in de zin van je moet het wel allemaal zelf in de gaten houden houden of je een annulering krijgt. Echt waardeloos. Ik heb ze ook nog gewezen op het feit dat als ik hun aanbod afwijs ze mij een nieuw aanbod moeten doen. Dat hebben ze ook niet gedaan. Ja maar meneer u heeft geannuleerd, dan gaan wij niet meer een nieuw voorstel doen. O, ik heb dus toch geannuleerd en wanneer dan. Ja dat kan ik niet zien.... en u was te laat.... Inmiddels had ook ruggespraak met rechtsbijstand en gevraagd of er meer zaken zijn van de VLB maar helaas. Rechtsbijstand gaat er geen zaak van maken en stellen mij schadeloos en dat wil ik eigelijk helemaal niet. Ik wil die boevenbende sluiten en andere waarschuwen. Ik zie hier dat er negatieve ervaringen zijn en op Google reviews zie ik ook niet zo'n al te beste beoordelingen. (daar had ik eerder naar moeten kijken)

Afgelopen vrijdag, toeval bestaat niet, kreeg ik dus het incasso bureau op mijn dak of ik binnen 15 dagen de 49 euro wil betalen. Onder protest zal ik dat doen. Vrijdag nog even gebeld met de kwastebond en de medewerker even verteld wat ik van de firma vind en opgehangen.

NOOIT met deze partij in zee gaan wat ze ook aanbieden.
Zeer slechte communicatie, hebben hun digitale omgeving niet op orde, de medewerkers zijn dom of willen het niet begrijpen en met schimmige constructies je geld aftroggelen want jij bent fout.

En het boeit me niet dat ze meelezen, ze kunnen naar de kl... lopen.

Crosshair V, FX-6200, HD 6970, Corsair sizzle

• Arn0uDz
@lucatoni Hoe is dit bij jou afgelopen? Moest er zojuist aan denken dat ik nog moet opzeggen maar was nog aan het wachten op jouw ervaring.

• lucatoni
Arn0uDz schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:40:
@lucatoni Hoe is dit bij jou afgelopen? Moest er zojuist aan denken dat ik nog moet opzeggen maar was nog aan het wachten op jouw ervaring.
Ik heb ook even afgewacht naar de reacties en vorige week een eerste poging gedaan. Ik heb het gewoon via het contactformulier geprobeerd, onder het mom dat een aangetekende brief altijd nog een optie is.

Op mijn verzoek om mijn abonnement en machtiging per direct in te trekken kreeg ik volgende reactie terug:
Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te horen dat u onze dienstverlening wil stoppen.

Wat is daar de reden van?
Het zou namelijk zonde zijn om nu al stop te zetten omdat u nu al tot okt 2023 heeft betaald voor de dienst.
Mochten er tot die tijd betere contracten binnenkomen die wij kunnen regelen dan blijft u onder de radar en kunnen we u bellen om te overleggen.
Als ik het nu stopzet dan is dat ook per direct

Heel bijzonder, ten eerste omdat mijn verzoek niet wordt ingewilligd. Als je vragen hebt, bel mij gewoon, maar als ik vraag per mail om mijn abonnement stop te zetten, dan moet je dat gewoon uitvoeren lijkt mij....

Maar ten tweede, dat het per direct ingaat. Niet dat ik tot en met oktober nog enige behoefte heb (ze doen in die periode niks, hopen natuurlijk dat ik het vergeet en ze kunnen verlangen). Maar bij de meeste abonnementen wordt het opgezegd tot je nieuwe abonnement in zou gaan. Toont ook weer aan dat dit een vreemd bedrijf is.

Heb dus opnieuw gevraagd om in te trekken (en heb geen antwoord gegeven op de vraag waarom ik wil beëindigen.

Dat was mijn beeindiging :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arn0uDz
lucatoni schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 21:21:
[...]

Ik heb ook even afgewacht naar de reacties en vorige week een eerste poging gedaan. Ik heb het gewoon via het contactformulier geprobeerd, onder het mom dat een aangetekende brief altijd nog een optie is.

Op mijn verzoek om mijn abonnement en machtiging per direct in te trekken kreeg ik volgende reactie terug:
Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te horen dat u onze dienstverlening wil stoppen.

Wat is daar de reden van?
Het zou namelijk zonde zijn om nu al stop te zetten omdat u nu al tot okt 2023 heeft betaald voor de dienst.
Mochten er tot die tijd betere contracten binnenkomen die wij kunnen regelen dan blijft u onder de radar en kunnen we u bellen om te overleggen.
Als ik het nu stopzet dan is dat ook per direct

Heel bijzonder, ten eerste omdat mijn verzoek niet wordt ingewilligd. Als je vragen hebt, bel mij gewoon, maar als ik vraag per mail om mijn abonnement stop te zetten, dan moet je dat gewoon uitvoeren lijkt mij....

Maar ten tweede, dat het per direct ingaat. Niet dat ik tot en met oktober nog enige behoefte heb (ze doen in die periode niks, hopen natuurlijk dat ik het vergeet en ze kunnen verlangen). Maar bij de meeste abonnementen wordt het opgezegd tot je nieuwe abonnement in zou gaan. Toont ook weer aan dat dit een vreemd bedrijf is.

Heb dus opnieuw gevraagd om in te trekken (en heb geen antwoord gegeven op de vraag waarom ik wil beëindigen.

Dat was mijn beeindiging :D
Wel een apart verhaal idd. Ik heb afgelopen week via de mail ook een opzegging gedaan maar nog geen reactie gehad. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

• Arn0uDz
Via de mail kreeg ik ze niet te pakken, dus nogmaals gedaan via het contactformulier. Kreeg inderdaad eerst bericht of ik het wel zeker wist en wat mijn redenen waren, mogelijk dat ze me nog een aanbieding gingen doen voordat mijn contract afliep.

Daarop aangegeven dat ik per direct wou opzeggen en enkele dagen later kreeg ik bericht dat ik per direct weer zelf verantwoordelijk ben voor mijn gas en electra contact.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• moshimoron
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-05 15:55
Arn0uDz schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:03:
Via de mail kreeg ik ze niet te pakken, dus nogmaals gedaan via het contactformulier. Kreeg inderdaad eerst bericht of ik het wel zeker wist en wat mijn redenen waren, mogelijk dat ze me nog een aanbieding gingen doen voordat mijn contract afliep.

Daarop aangegeven dat ik per direct wou opzeggen en enkele dagen later kreeg ik bericht dat ik per direct weer zelf verantwoordelijk ben voor mijn gas en electra contact.
Maar ze hebben dus niet ook je energiecontract opgezegd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arn0uDz
moshimoron schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:55:
[...]

Maar ze hebben dus niet ook je energiecontract opgezegd?
Nee, mijn contract bij Gewoon Energie loopt nog. Ging puur om het contract dat ik had met VLB.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee