Hallo,
Ik heb een Panasonic TV, modelnummer: TX-48CX400E. Sinds een aantal weken heb ik geen beeld meer. Vanuit een bepaalde hoek is de tekst op het scherm nog wel te zien, alleen erg donker.
In het begin, toen er al geen beeld meer was, deed het geluid het nog wel. Sinds kort is ook het geluid weg.
Als ik de TV aanzet licht hij wel op, hij aan gaat, maar ik krijg dus geen normaal beeld.
Nu de vraag;
Is mijn televisie nog redden of is het einde oefening? Ik heb foto’s toegevoegd van de achterzijde, wellicht dat ik iets kan doormeten om het probleem te vinden?:strip_exif()/f/image/c8xLafjhxkWSdPAt5CJTG0bi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HncHCbzaqAXvlB6mhryEStmR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AGprQn7EPBPp1BEsYav5hkKs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OdhPxr10ZGNvgnbfMvkrkCwH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5wt4if1hVOijesxplY8IcjBa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een Panasonic TV, modelnummer: TX-48CX400E. Sinds een aantal weken heb ik geen beeld meer. Vanuit een bepaalde hoek is de tekst op het scherm nog wel te zien, alleen erg donker.
In het begin, toen er al geen beeld meer was, deed het geluid het nog wel. Sinds kort is ook het geluid weg.
Als ik de TV aanzet licht hij wel op, hij aan gaat, maar ik krijg dus geen normaal beeld.
Nu de vraag;
Is mijn televisie nog redden of is het einde oefening? Ik heb foto’s toegevoegd van de achterzijde, wellicht dat ik iets kan doormeten om het probleem te vinden?
:strip_exif()/f/image/c8xLafjhxkWSdPAt5CJTG0bi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HncHCbzaqAXvlB6mhryEStmR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AGprQn7EPBPp1BEsYav5hkKs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OdhPxr10ZGNvgnbfMvkrkCwH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5wt4if1hVOijesxplY8IcjBa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m3RPj8ryHMOAmQdPIwG8AHaO.jpg?f=fotoalbum_large)