Route uitzetten van gemaakte foto's

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Brekeveld
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-02 20:13
Hallo Medeforumers

Tijdens een werkopname heb ik op veel verschillende plekken een foto genomen waar er werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.

De foto's heb ik genomen met mijn Apple ipad 11.

Nu moet ik de zelfde route gaanlopen met onderaannemers, echter wordt het letterlijk aanwijzen waar de locaties zich bevinden. En dit is zonde van het tijd.

Via Googlefoto's kan ik wel naar Maps toegaan, de foto's zijn dus voorzien van een GPS locatie, maar ik weet niet hoe ik meerdere foto's op een plattegrond kan laten zien in 1 overzicht.

Hoe kan ik nu alle foto's uitzetten in googlemaps en de daarbij behorende afbeelding om dit vervolgens over te dragen aan een onder aannemer die vervolgens op een speurtocht kan gaan (:z)

Beste antwoord (via J.Brekeveld op 07-03-2023 15:17)

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:52
Op Google My Maps kan je kaarten maken met markers. Elke marker kan je een naam en omschrijving geven en een foto aan koppelen. Deze kaart kan je vervolgens delen met je onderaannemer.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:52
Op Google My Maps kan je kaarten maken met markers. Elke marker kan je een naam en omschrijving geven en een foto aan koppelen. Deze kaart kan je vervolgens delen met je onderaannemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Brekeveld
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-02 20:13
ja perfect dat was exact wat ik zocht dankjewel