Firestorm schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:00:
Dat wagentje zal dan ook wel onderdeel zijn van 'promotie'.
Het lijkt me handig dat leveranciers de data juist gaan aanleveren: winkelnaam onder de kolom winkelnaam, levertijd onder de kolom levertijd etc. Op deze manier is het gewoon irritant, niet onwerkbaar, maar ik gebruikte de pricewatch altijd vanwege de neutrale weergave: scheelt behoorlijk wat tijd als je niet door de onzin de juiste info hoeft te filteren.
Oh dat wagentje, had ik in eerste instantie niet herkend als vrachtwagentje. Dat is een emoticon, die ook wordt ondersteund als onderdeel van een promotiezin, zolang het maar geen kermis wordt.
In dit geval is de standaard promotiezin gewoon niet handig gekozen. Tenzij ze alleen maar op voorraad zijnde producten meegeven in de productfeed, maar dat doen ze ook niet. Maar dat is verder aan mijn collega's om verder aan te pakken.
De levertijd en prijzen worden gewoon uit de feed gehaald, er zijn een aantal standaard teksten die de shop in de feed kan zetten en die wij dan vertalen naar het juiste vrachtwagentje, of in dit geval een pre-order klokje of indien onbekend staat er een vraagteken. De prijzen worden gewoon overgenomen.