Quotes van een reactie zichtbaar maken voor gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wij mods hebben toegang tot een feature waarbij we kunnen zien wie er op een reactie gereageerd heeft. Dat is vooral handig als we bepaalde zaken uit een post moeten verwijderen, zodat we ook deze tekst uit de quotes van de reactie kunnen halen.

Echter, het komt in discussies regelmatig voor dat ik graag wil zien of iemand al op een reactie gereageerd heeft. Dit speelt vooral in grote topics waarbij je een paar pagina's achter loopt. Als moderator kan ik "misbruik" maken van de feature, maar hij is nogal weggestopt (de informatie staat in het reactie-wijzigen-scherm), en bovendien niet te gebruiken als je in het betreffende forumdeel geen edit-rechten hebt.

Imho zou het subdiscussies ten goede komen als iedereen gewoon kan zien wat de reacties zijn op een post, zodat je dan daarop kunt inhaken ipv het risico te lopen spuit-11 te zijn. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

ikloon

Product Owner
Dus je zou eigenlijk op een makkelijke manier een discussiedraad(je) in een topic willen kunnen zien?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mwoa, met een discussiedraadje wordt het al snel een soort reddit met comments op comments op comments, ik denk niet dat je die kant op wil.

Ik bedoel meer dat je gewoon even een popupje naar voren kan toveren met links naar posts die op de post gereageerd hebben, een beetje zoals nu in het edit-scherm te zien is, zodat je als gebruiker weet dat er op een post gereageerd is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

ikloon

Product Owner
Check, vandaar dat ik het even vroeg. We hebben al wel wat gebruikerstesten gedaan met threading zoals onder andere reddit dat doet. Dat kwam nooit echt uit de verf. Jouw reactie bevestigt dat weer eens. :) Dan is je wens me nu wel duidelijk. Thnx.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hoezo vragen jullie dit eigenlijk onderling hier op 't forum, ipv zo'n vraag IRL te stellen, of via Slack bijv? :) Gewoon nieuwsgierig :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
NeFoRcE schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:55:
Hoezo vragen jullie dit eigenlijk onderling hier op 't forum, ipv zo'n vraag IRL te stellen, of via Slack bijv? :) Gewoon nieuwsgierig :)
Lijkt me een beetje offtopic hier, maar er is een apart forumdeel voor mod-gerelateerde features. Maar omdat dit gewoon een user-feature is stel ik 'm ook publiekelijk. Het heeft ook geen ander prioriteit omdat het toevallig een moderator is die erom vraagt oid :). En zo kunnen andere users ook erop inhaken of upvoten.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2023 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:58:
[...]

Lijkt me een beetje offtopic hier, maar er is een apart forumdeel voor mod-gerelateerde features. Maar omdat dit gewoon een user-feature is stel ik 'm ook publiekelijk. Het heeft ook geen ander prioriteit omdat het toevallig een moderator is die erom vraagt oid :). En zo kunnen andere users ook erop inhaken of upvoten.
En zo kunnen de gebruikers (voor wie dit met name ook handig zou zijn) ook meedenken :)

En vrijwilligers zoals @.oisyn en ook ikzelf zitten natuurlijk niet op kantoor naast de mensen die hierover gaan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Wat je dus eigenlijk wil is een feature zoals bij 4chan. Zoals ze het daar hebben gedaan is het altijd wel reuzefijn en makkelijk om reacties op en van te bekijken, even met de muis hoveren en hops, je krijgt de post in kwestie te zien. Enige verschil is dat daar die postnr's daar altijd zichtbaar zijn.
Pagina: 1