Mijn vraag
Ik heb hier een inventum electrische deken waarvan het lampje niet brandde als je hem op een aan stand zet, zou normaal moeten branden. volgends de manual is er dan iets stuk en moet het opgestuurd worden maar heb geen bon of garantie.
]
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Besloten het kastje open te maken en toen kwam ik 2 zekeringen tegen, F1 en F2. nu is die F1 goed met doormeten piepte de meter maar die F2 niet.
:strip_exif()/f/image/Tkxl8r4OrV2GP4eRtRju9rSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb daarna de zekering eruit gesoldeerd en de krimpkous open gesneden en toen kwam ik een weerstand tegen ipv zekering.
:strip_exif()/f/image/rdOqsD2BLWqesbgTNqHUKsTT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ktg1IBF6KIOEZw3Jb0l8C9ch.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna geprobeerd op ohm door te meten maar op geen enkele stand kwam er iets te staan kan ik er dan van uitgaan dat die defect is.
Ik heb online gezocht op de kleurcode en die komt uit op 1 ohm, daarna gezocht om er een te kopen maar dan kom ik geen 5 baans tegen maar 4 baans wel 1 ohm. zou dat ook werken eventueel.
Snap de functie niet is dit dan gewoon een zekering verpakt in een weerstandshuisje ?
:strip_exif()/f/image/LMSArUGVb4rQkWERJKL4SHhU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5u8FjvG7WVduF5dbSHlev2nW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nyUsa0PPA7lxlzQUNXwmfK9R.jpg?f=fotoalbum_large)
wat betere foto's vd kontakten daar is te zien dat er niks verbrand is of slijtage.
...
Ik heb hier een inventum electrische deken waarvan het lampje niet brandde als je hem op een aan stand zet, zou normaal moeten branden. volgends de manual is er dan iets stuk en moet het opgestuurd worden maar heb geen bon of garantie.
:strip_exif()/f/image/1IoUaCtfuqVmmMvapJ71T30C.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Besloten het kastje open te maken en toen kwam ik 2 zekeringen tegen, F1 en F2. nu is die F1 goed met doormeten piepte de meter maar die F2 niet.
:strip_exif()/f/image/Tkxl8r4OrV2GP4eRtRju9rSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb daarna de zekering eruit gesoldeerd en de krimpkous open gesneden en toen kwam ik een weerstand tegen ipv zekering.
:strip_exif()/f/image/rdOqsD2BLWqesbgTNqHUKsTT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ktg1IBF6KIOEZw3Jb0l8C9ch.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna geprobeerd op ohm door te meten maar op geen enkele stand kwam er iets te staan kan ik er dan van uitgaan dat die defect is.
Ik heb online gezocht op de kleurcode en die komt uit op 1 ohm, daarna gezocht om er een te kopen maar dan kom ik geen 5 baans tegen maar 4 baans wel 1 ohm. zou dat ook werken eventueel.
Snap de functie niet is dit dan gewoon een zekering verpakt in een weerstandshuisje ?
:strip_exif()/f/image/LMSArUGVb4rQkWERJKL4SHhU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5u8FjvG7WVduF5dbSHlev2nW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nyUsa0PPA7lxlzQUNXwmfK9R.jpg?f=fotoalbum_large)
wat betere foto's vd kontakten daar is te zien dat er niks verbrand is of slijtage.
...
[ Voor 27% gewijzigd door Toerq op 07-03-2023 22:16 ]