Ik heb afgelopen december mijn PC een GPU/CPU/Mobo upgrade gegeven, maar had de RAM nog even achterwegen gelaten. Nu zat ik toch even te kijken wat ik eventueel aan m'n RAM kan doen.
Ik heb op het moment 2x Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15R (dus 4 sticks)
Ik zat te kijken naar deze set: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, maar ik weet niet zeker of het uberhaubt iets zal doen.
Ik heb nu niet echt last van mijn RAM in de meeste games die ik speel. Met als uitzondering het spel ArmA 3, die volgens mij sinds mijn upgrade slechter is gaan draaien. Die hadden ook mij aangeraden mijn RAM te upgraden.
Mijn andere specs:
CPU: Ryzen 7 5700X
GPU: ASRock Radeon RX 6800 XT 16 GB Phantom Gaming D OC
Mobo: MSI B550 Tomahawk
PSU: Corsair RM750
Ik heb op het moment 2x Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15R (dus 4 sticks)
Ik zat te kijken naar deze set: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, maar ik weet niet zeker of het uberhaubt iets zal doen.
Ik heb nu niet echt last van mijn RAM in de meeste games die ik speel. Met als uitzondering het spel ArmA 3, die volgens mij sinds mijn upgrade slechter is gaan draaien. Die hadden ook mij aangeraden mijn RAM te upgraden.
Mijn andere specs:
CPU: Ryzen 7 5700X
GPU: ASRock Radeon RX 6800 XT 16 GB Phantom Gaming D OC
Mobo: MSI B550 Tomahawk
PSU: Corsair RM750