Ik heb in december 2021 een jas gekocht (€950,-) en in januari 2022 was er een issue. Opgelost doordat ik een nieuwe jas heb gekregen.
De jas pas in december 2022 weer gebruikt. Wederom hetzelfde issue, in februari 2023 weer opgestuurd: de jas wordt gereinigd en dan moet het goed zijn. Het reinigen moet ik zelf betalen.
Ze zeggen dat het de 1e een stof issue was en nu niet.
Ik heb foto's waarbij het issue duidelijk exact hetzelfde is. Ik weet zeker dat schoonmaken geen (langdurig) effect heeft want dat heb ik reeds laten doen.
Dus zelfde issue: totaal andere oplossing.
Wat zijn mijn rechten hier? Ik wil die jas niet terug want ik weet dat het resultaat weer hetzelfde gaat zijn.
1e jas die geruild is:
:strip_exif()/f/image/2QtRbD3YW2vukgbAbCxbE0fp.jpg?f=fotoalbum_large)
2e jas die nu gereinigd wordt:
De jas pas in december 2022 weer gebruikt. Wederom hetzelfde issue, in februari 2023 weer opgestuurd: de jas wordt gereinigd en dan moet het goed zijn. Het reinigen moet ik zelf betalen.
Ze zeggen dat het de 1e een stof issue was en nu niet.
Ik heb foto's waarbij het issue duidelijk exact hetzelfde is. Ik weet zeker dat schoonmaken geen (langdurig) effect heeft want dat heb ik reeds laten doen.
Dus zelfde issue: totaal andere oplossing.
Wat zijn mijn rechten hier? Ik wil die jas niet terug want ik weet dat het resultaat weer hetzelfde gaat zijn.
1e jas die geruild is:
:strip_exif()/f/image/2QtRbD3YW2vukgbAbCxbE0fp.jpg?f=fotoalbum_large)
2e jas die nu gereinigd wordt:
:strip_exif()/f/image/5czix6nvQz8AsJjg5dBImrwg.jpg?f=fotoalbum_large)
The best is yet to come