Zoals velen heb ik regelmatig digitale vergaderingen en zit ik altijd te prutsen met headsets icm Dell laptop. Mijn Sony headset moet ik altijd opnieuw pairen (want verbonden vaak met andere apparaten) en mijn Apple Airpods werken ook de helft van de tijd niet (goed) met specifiek MS Teams (andere diensten wel...). Nu overweeg ik om te upgraden, maar twijfel ik waarmee. Ik heb namelijk tijdens meetings altijd een headset op, want
Zo ja, wat voor soort microfoon moet ik dan hebben? Aankoopadvies voor specifiek model mag, maar algemene specificaties waarmee ik zelf kan zoeken is ook goed. Budget is om-en-nabij 50 euro (realistisch?). Bij voorkeur dan met een verstelbare arm om aan bureau te bevestigen en weg te 'duwen' indien niet meer nodig.
- mijn laptop zit dicht geklapt, want verbonden met extern scherm
- bang voor echo/feedback door speakers in microfoon
Zo ja, wat voor soort microfoon moet ik dan hebben? Aankoopadvies voor specifiek model mag, maar algemene specificaties waarmee ik zelf kan zoeken is ook goed. Budget is om-en-nabij 50 euro (realistisch?). Bij voorkeur dan met een verstelbare arm om aan bureau te bevestigen en weg te 'duwen' indien niet meer nodig.