Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat voornaamlijk gebruikt worden voor te gamen. Meestal FPS (Warzone 2.0, Overwatch, ...) maar ook andere games van het moment.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €3000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord & muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige pc met behuizing & nieuw 34 inch scherm. Dit scherm moet 34 inch zijn omdat ik dit ook ga gebruiken voor op te werken (zal aangesloten worden op werk-laptop).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur van merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stilte en goede koeling.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb inspiratie gehaald uit andere topics/BBG en ben voor mijn budget op dit lijstje uitgekomen. Nu had ik graag een laatste check gekregen dat alles goed samenwerkt, alles in die case past en dit het beste systeem is dat ik kan krijgen binnen mijn budget.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat voornaamlijk gebruikt worden voor te gamen. Meestal FPS (Warzone 2.0, Overwatch, ...) maar ook andere games van het moment.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €3000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord & muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige pc met behuizing & nieuw 34 inch scherm. Dit scherm moet 34 inch zijn omdat ik dit ook ga gebruiken voor op te werken (zal aangesloten worden op werk-laptop).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur van merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stilte en goede koeling.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb inspiratie gehaald uit andere topics/BBG en ben voor mijn budget op dit lijstje uitgekomen. Nu had ik graag een laatste check gekregen dat alles goed samenwerkt, alles in die case past en dit het beste systeem is dat ik kan krijgen binnen mijn budget.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 359,25 | € 359,25 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 257,- | € 257,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC 12G | € 989,- | € 989,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 34GN850-B Rood, Zwart | € 693,49 | € 693,49 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 141,- | € 141,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 116,42 | € 116,42 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 169,90 | € 169,90 |
| Totaal | € 2.914,06 | |||
/f/image/rB94M3CfE0cs9VOGgy5SU8AS.png?f=fotoalbum_large)