WhatsApp "herstel chatgeschiedenis" probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickk95
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-07-2024
Goedemiddag allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem. Vandaag is mijn persoonlijke (e)simkaart geactiveerd op mijn iPhone die ik al zakelijk gebruikte (fysieke simkaart). Vanaf vandaag wil ik dus met dual sim aan de gang.

Bij het configureren van WhatsApp voor persoonlijk gebruik werd mij gevraagd om de laatste chatgeschiedenis te herstellen van mijn vorige iPhone, dit is overigens niet mijn meest recente telefoon maar een toestel die ik daarvoor gebruikte (Android).
Tijdens het herstellen geeft mijn iPhone aan dat er iets mis ging en ik heb dan 2 klikbare opties, probeer opnieuw of annuleer. Beide opties werken niet en zorgen ervoor dat het scherm zich als het ware reset.

Nu is die hele chatgeschiedenis niet eens belangrijk voor mij en zou ik het prima vinden als dit niet hersteld wordt. Echter kan ik niet meer terug en blijf ik hangen op het scherm waarbij ik op "begin herstel" moet drukken.

Ik heb al eindeloos veel lopen rotzooien deze ochtend en allerlei dingen geprobeerd waaronder:
- Toestel opnieuw opstarten
- In en uitloggen op iCloud
- WhatsApp opnieuw installeren
- Inloggen op WhatsApp op mijn vorige telefoon (Android)
- Geheugen opruimen en app verwijderen via instellingen

Maar ik kan maar niet WhatsApp installeren zonder chategeschiedenis. Wie o wie kan mij helpen zodat ik WhatsApp kan gebruiken met of zonder chatgeschiedenis. Eeuwige dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:16
WhatsApp helemaal verwijderen, toestel herstarten, 30 minuten wachten en dan proberen opnieuw te installeren al geprobeerd?

Apple heeft volgens mij een functie die na verwijdering van een app de geschiedenis een tijdje vasthoudt in geval je per ongeluk die app verwijderd hebt en snel terug kan, dat los je met deze wachttijd op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickk95
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 17-07-2024
swhnld schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:43:
WhatsApp helemaal verwijderen, toestel herstarten, 30 minuten wachten en dan proberen opnieuw te installeren al geprobeerd?

Apple heeft volgens mij een functie die na verwijdering van een app de geschiedenis een tijdje vasthoudt in geval je per ongeluk die app verwijderd hebt en snel terug kan, dat los je met deze wachttijd op.
Dank voor je suggestie, hielp helaas niet. Heb de hardnekkige oplossing gekozen door mijn iPhone in zijn geheel te resetten. Dit werkte gelukkig wel.