Ziggo eigen modem: al 2 maanden storing bij aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wijnsema
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-11-2024
Na weken proberen en vele telefoongesprekken met Ziggo blijkt dat er een storing zit in het aanmelden van een eigen modem.

Ik heb een Fritz!box 6660 Cable aangeschaft en kan deze nu niet als modem gebruiken.

Deze storing is al begonnen op 2 januari 2023, en is nog steeds een storing, Er is geen zicht op wanneer de storing verholpen is.

Wat verder heel vervelend is is dat Ziggo de storing niet meldt op hun site, en het is voor mij en anderen onmogelijk om te weten wanneer de storing verholpen is zonder elke dag naar Ziggo te bellen (geen pretje sowieso). :(

Ziggo laat zich weer eens van zijn slechtste kant zien hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oost2989
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wel een iets kortere periode dan 2 januari (3 weken), maar het feit dat hier blijkbaar weinig aandacht vanuit Ziggo wordt besteed, is wel heel erg jammer. Ik hoop dat dit topic gaat bijdragen aan een snelle oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:38
Hoe hebben jullie geprobeerd een modem aan te melden? Via de Mijn Ziggo app of via de klantenservice?

Ik heb recentelijk nog een 6690 aangemeld via de Mijn Ziggo app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wellicht handig om de ziggo webcare die hier ook rondloopt eens te taggen ;)

@VodafoneZiggo

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oost2989
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-12-2024
Jeffrey87 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:34:
Hoe hebben jullie geprobeerd een modem aan te melden? Via de Mijn Ziggo app of via de klantenservice?

Zowel via de app aangemeld en tevens de klantservice een aantal keren aan de lijn gehad. Nog even geduld was de boodschap helaas.

Nogmaals, misschien dat dit topic gaat helpen om er meer vaart achter te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wijnsema
Jeffrey87 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:34:

De klantenservice geeft aan de Ziggo app te gebruiken voor het aanmelden. Als je dit doet accepteert de app de ingegeven MAC adressen, maar het modem maakt vervolgens geen IP verbinding. Wel is er signaal en de Fritz!box meldt dit ook.

@Jeffrey87 wanneer precies heb je je aangemeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wijnsema
Vandaag nog maar weer eens geprobeerd. Wederom geen verbinding.

Het lijkt me duidelijk dat Ziggo totaal niet zijn best doet dit te verhelpen, ze zijn tegen eigen modems en hebben hier eerder boetes voor gehad. Nu proberen ze het zo.

Ik heb hier vandaag een melding over gemaakt bij de ACM, Autoriteit Consument & Markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wijnsema
Vanaf deze week (rond 1 mei 2023) werkt het aanmelden van een eigen modem weer! Ik heb dit vandaag ook getest en kan dit bevestigen.
Pagina: 1