Moederbord lijkt vochtig, wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:34
Beste mede Tweakers,

Ik heb zojuist mijn nieuwe moederbord binnen gekregen, het gaat om de ASUS Crosshair x670e Extreme.
Na het openen van de doos zag ik dat er wat oppervlakkige vocht aanwezig lijkt te zijn op het moederbord (zie foto’s) en vraag ik me af of dit kwaad kan? In zoverre ik weet, is dit niet goed. Of ik zou hem even moeten laten rusten/drogen? 8)7

Graag hoor ik even wat jullie ervan denken :)
Het lijkt er op alsof hij erg lang op een erg koude plek bewaard is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3X069MS63hDEF-N31am2_R4UkNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6dXdiYto6mpkZiRem3lmV6r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKUd-k9nqbdGaGHJvf6jgNINxyQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g87B1N1fbiWQKLbIkcBavRjb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTajoUDXVyPjm8AUU45tHmMeRwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R0KxvOyGIKmPFDPnjCEojSOY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gy4e4rFSRDc14HuJYz1CmLkR9-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OO2gU7Sax2G2X0u8ntrhY5Vh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Mosin op 06-03-2023 11:47 ]

Beste antwoord (via Mosin op 06-03-2023 20:50)

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:43
Als die koud uit de bezorgbus komt en je pakt hem direct uit, ja dan gaat de vochtige lucht van je huis er op condenseren. Je kan het beter eerste even laten acclimatiseren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:21
Ik zie geen foto’s maar zelf zou ik hem retourneren en een nieuwe kopen.
Voelt toch niet fijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +9 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:43
Als die koud uit de bezorgbus komt en je pakt hem direct uit, ja dan gaat de vochtige lucht van je huis er op condenseren. Je kan het beter eerste even laten acclimatiseren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Aggressor schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:46:
Voelt toch niet fijn.
Staan er nu in, excuseer me.

@LordSinclair
Dacht ik ook al aan, maar omdat dit me iets te vochtig lijkt wil ik even weten wat anderen ervan denken of misschien zijn er wel mensen hier die er slecht vanaf zijn gekomen. Dat scheelt mij dan weer.

[ Voor 31% gewijzigd door Mosin op 06-03-2023 11:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
ik ben dit niet eerder tegengekomen maar als je gevoel nu al zegt van het klopt niet dan bord terug sturen
want zodra er maar een klein dingetje niet naar wens loopt dan kom je automatisch weer terug bij het gevoel van ohja er zat vocht op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-10 08:18
Kan in principe geen kwaad. Even laten acclimatiseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Inderdaad gewoon even laten acclimatiseren. Terugsturen kan, maar lost je probleem niet op. De kans dat je een ander bord bestelt dat ook al een dag in een koud warenhuis gelegen heeft en ongeveer hetzelfde doet als deze. Zeker op dat metaal zie je dat gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Palindrome @TERW_DAN
Heb het bordje even met rust gelaten en het zag er al stukken beter uit.

Dankjewel iedereen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Aggressor schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:46:
Voelt toch niet fijn.
Afhankelijk van de voorwaarden van de winkel kunnen de retourkosten en het verzendrisico voor jezelf zijn, dus nee, dat zou ik zeker niet bij elke poep of scheet doen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Pagina: 1