[FreeBSD 4.2] Install probleem (Signal 11) :')

Pagina: 1
Acties:

• snoopy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:26
Ik heb een probleem met het installeren van FreeBSD, namelijk bij het 'newfs...' commando voor het aanmaken van de /usr drive begint de compu opeens ca 15 min te piepen en daarna verschijnt er een schermpje dat er een signal 11 is opgetreden (RAM-fout). Heb het al op 2 compu's geprobeerd, maar telkens hetzelfde probleem.

Weet iemand hier een oplossing voor?? Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt,

Karst

-------
:') Semper idem, semper penis :')

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou hem eens opnieuw downloaden, als ie het op 2 computers doet :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
wat voor computers zijn dat? Wat voor processoren zitten er in?
Kijk eens of het weg is als je l1cache en l2cache uitzet in je bios (is wel heeeeeeeeel traag, maar toch.)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• snoopy
ff??????? mijn ex-overbuurman heeft het voor me gedaan, heb helaas zelf alleen een tel-verbinding en m'n ouders betalen de rekening :'(:'(:'(

Voor de duidelijkheid, de computer waar ik het op wil installeren is een 386, 8M RAM, 810M HD en de 'testcomputer' (van mijn zusje) is een 486DX2 (66Mhz), 8M, met dezelfde HD, maar de HD kan het niet zijn omdat ik er al div. os'jes op het gedraaid (MINIX, DOS), ook zal het de cd niet zijn (vermoed ik), omdat het gebeurt bij het installprogje, maar die staat op de bootflops.

Ik zal eens de bestanden opnieuw downloaden.

Verder nog tips??, alle hulp is welkom

BVD,

Karst

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10
Tja, als je niet eens WIL proberen wat ik zeg, dan zoek het maar lekker zelf uit enzo!

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het beste is gewoon om een iso te downloaden..
Wat moet je trouwens met FreeBSD als je MINIX hebt :) Minix is zeker tien keer zo leet.. of je er ook iets mee kunt maakt niet uit :)

• snoopy
Ik heb het probleem opgelost, het lag gewoon aan de bootflops, de files die op de cd (gem. van iso-image) stonden waren niet goed, die van internet deden het wel goed.

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie hulp!!!

Karst
Pagina: 1