Toon posts:

Asus geforce 3, moeilijk in Direct 3d

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag dus net o.a. mun Asus geforce 3 gekregen, dus ik wou zo snel mogelijk weten wat ie kon, dus als eerste even unreal tournament opgestart, hij loopt SUPERLANGZAAM in direct 3d en hij loopt uitstekend met openGL (met dezelfde screenresoluties uiteraard)!

Ik heb niet echt iets nuttigs in de search kunnen vinden, ik heb directx 8 en de nvidia drivers 12.41, ik weet dat de laatste wat oud zijn maar de gf 3 moet daar normaal op kunnen draaien!

Dus iemand die een oplossing heeft?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nvmax installen en dan wat met de directx instellingen gaan spelen :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Inderdaad een beetje vreemd? Mijn Viper V770 (ja, met een TNT2 !!) Trekt UT nog vloeiend over 1600*1200...

Dan voel je je wel genaaid met je GF3. Toch maar nieuwste detonators downen?

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:39
Ik heb de asus V8200 Deluxe en alles loopt soepel hier (ook UT op iedere resolutie in D3D).
Ik heb nu de 12.90 beta drivers geinstalled, maar met de drivers die meegeleverd worden liep UT ook goed.

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 21:01 schreef Cheatah het volgende:
Inderdaad een beetje vreemd? Mijn Viper V770 (ja, met een TNT2 !!) Trekt UT nog vloeiend over 1600*1200...

Dan voel je je wel genaaid met je GF3. Toch maar nieuwste detonators downen?
En ik geloof hier dus niets van he
Ik heb een Guillemot TNT Ultra (dus beter dan die van jou) en hij trekt toch echt geen 1600*1200
Als hij het al draait dan is het nooit vloeiend, zelfs niet met alles op de laagste instellingen

Ik wil wel eens weten wat die Tnt2 van jou doet in 3dmarks (2000 of 2001 en in welke instellingen)

Verwijderd

Probeer eens een andere Direct3D game/bechmark, UT staat nou niet echtbekend om zijn snelheid met Nvidia kaarten in Direct3D.... :\

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

indien op een via based mobo, de 4 in 1 drivers installeren.
dat wordt wel eens vergeten (als je ze al niet staan hebt natuurlijk)

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Tis maar net wat hij vloeiend noemt...

Verwijderd

Aangezien ik je ken weet ik je probleem.
Je moet eerst je BIOS goed instellen wat je nog niet gedaan hebt en zeker weten de laatste VIA drivers installeren (http://www.viatech.com)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op vrijdag 31 augustus 2001 20:55 schreef xmvl33 het volgende:
Ik heb vandaag dus net o.a. mun Asus geforce 3 gekregen, dus ik wou zo snel mogelijk weten wat ie kon, dus als eerste even unreal tournament opgestart, hij loopt SUPERLANGZAAM in direct 3d en hij loopt uitstekend met openGL (met dezelfde screenresoluties uiteraard)!

Ik heb niet echt iets nuttigs in de search kunnen vinden, ik heb directx 8 en de nvidia drivers 12.41, ik weet dat de laatste wat oud zijn maar de gf 3 moet daar normaal op kunnen draaien!

Dus iemand die een oplossing heeft?
Ik had bijna hetzelfde toen ik overstapte van een TNT2 naar een GTS,maar met een beetje tweaken loopt ie naderhand toch wel sneller.
Als je alleen al kiest voopr best performance ipv best image quality bij je det. instellingen scheelt dit al een hoop.V-sync trouwens al uitgezet

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
SNap ik niet, Heb em ook en met de Asus drivers werkt echt alles perfect. Max Payne met alles High prachtig beeld en super snel, en da's D3d :+

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Pagina: 1