Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:59
Hallo allen,

na een tijdje aardig blij te zijn geweest met mijn iPhone 13, komende van Samsung, ben ik toch weer terug gegaan naar Samsung. De hoe en waarom's zijn niet zo belangrijk - maar wat wel overbleef is mijn liefde voor Wireless Magsafe.

Geniaal (universeel) systeem en een magsafe-puckje met dubbelzijdig tape aan je dashboard met een weggewerkte kabel is estetisch de beste autohouder en lader die ik heb gehad.

Nu heb ik voor mijn Samsung (Galaxy S23 Ultra) een Magsafe compatibel hoesje gekocht, en dat werkt kwa magnetisme perfect, de telefoon zit strak op het dashboard.

Maar helaas... opladen niet. Aan/uit/aan/uit en battery % gaat naar beneden ipv omhoog. Nu heb ik ook enkele universele / aftermarket Magsafe laders geprobeerd, en die laden de Samsung wel op, maar het magnetisme is weer om te huilen....

Dus, de gouden vraag, wie heeft er kennis van een Magsafe lader, liefst zwart, met degelijke magnetisme?

Alle reviews die ik er op nasla gaan om de snelheid, design etc etc, maar over de sterkte van de magneet bijna niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Is een qi telefoonhouder niet makkelijker? Dan ben je helemaal van alle kabeltjes af

[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 05-03-2023 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:59
Rmg schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:27:
Is een qi telefoonhouder niet makkelijker? Dan ben je helemaal van alle kabeltjes af
Ik denk dat je niet weet wat wireless magsafe is gezien je antwoord. Dat is dus een draadloze lader, maar dan met een magneetring er omheen zodat je telefoon automatisch uitlijnt met de lader (en aan je dashboard blijft hangen)

[ Voor 23% gewijzigd door XelaRetak op 05-03-2023 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit om een Samsung smartphone gaat, en je het meer om de functionaliteit van MagSafe gaat en niet MagSafe self, is Android smartphones en tablets een betere plek voor deze vraag :)

iOS > AND

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/