Hallo allemaal
Nadat ik een demo had geinstalleerd (Echelon) is de weergave 1024*768 helemaal van slag! In 16 en 32 bits kleuren. En alleen die resolutie.
Het lijkt wel of het beeld aan de linkerkant "omgebogen" is, de letters/icons zijn links kleiner dan in het midden/rest van het beeld.
Ook in bv Word zie je het duidelijk. Als ik handmatig een lagere freq. instel, 85Hz ipv 100Hz of 120Hz (120Hz is de optimale freq.)is het wel goed. Bij andere res. geen problemen.
Al van alles geprobeerd: det.(1410WHQL) opnieuw geinst., andere det.(1470) geinst., andere monitor driver(standaard, juiste driver), adapter optimaal/standaard, etc. etc.
Ook in register gezocht naar instellingen, niets gevonden.
Ook nog een andere videokaart geprobeerd, met hetzelfde probleem.
Met de monitor OSD-controls wordt hel wel wat beter, maar weg gaat het niet.
En voor de installatie van dat spel (wat in 1024*768*32 speelde) was alles prima, geen enkel probleem.
Monitor : Philips Brilliance 109MP
Kaart : Viper V770 Ultra
kaart2 : Viper V550
Ik ben nu zo'n beetje ten einde raad...HELP!!
Het lijkt wel of het beeld aan de linkerkant "omgebogen" is, de letters/icons zijn links kleiner dan in het midden/rest van het beeld.
Ook in bv Word zie je het duidelijk. Als ik handmatig een lagere freq. instel, 85Hz ipv 100Hz of 120Hz (120Hz is de optimale freq.)is het wel goed. Bij andere res. geen problemen.
Al van alles geprobeerd: det.(1410WHQL) opnieuw geinst., andere det.(1470) geinst., andere monitor driver(standaard, juiste driver), adapter optimaal/standaard, etc. etc.
Ook in register gezocht naar instellingen, niets gevonden.
Ook nog een andere videokaart geprobeerd, met hetzelfde probleem.
Met de monitor OSD-controls wordt hel wel wat beter, maar weg gaat het niet.
En voor de installatie van dat spel (wat in 1024*768*32 speelde) was alles prima, geen enkel probleem.
Monitor : Philips Brilliance 109MP
Kaart : Viper V770 Ultra
kaart2 : Viper V550
Ik ben nu zo'n beetje ten einde raad...HELP!!